В українських вагонах з’являться каво-машини

З початку осені Укрзалізниця отримала три нових пасажирських вагона.

Нові вагони вдосконалені і на 70% складаються з українського обладнання, стверджує член правління УЗ Сергій Михальчук.

У нових вагонах є кава-машини. За словами в.о. голови правління УЗ Євгена Кравцова, з ними було найбільше мороки. Адже такого апарату немає ні в одному поїзді в європейських країнах або країнах СНД. Складність полягала в тому, щоб апарат функціонував на ходу поїзда.

«Ми змінили дев’ять позицій у конструкції вагона … До того ж головний наш акцент був на тому, щоб всі важливі елементи, 70% обладнання вагона було вітчизняного виробництва, навіть системи кондиціонування повітря, вакуумні туалети, які раніше використовувалися іноземного виробництва», – повідомив він .

У поточному році УЗ повинна отримати ще 35 таких вагонів.

До речі, найбільше українці скаржаться на погану вентиляцію і брудні туалети в поїздах. При цьому, в Україні умови комфорту і сервісу в поїздах прописані в санітарних нормах і правилах перевезення пасажирів. За нормами, температура повітря в вагонах люкс і купе не може перевищувати 26 градусів і повинен працювати кондиціонер.

До плацкартних вагонах такого вимоги немає, проте постійно повинна працювати вентиляція. Перевірити температуру можна за термометру – він є в кожному вагоні. За санітарними нормами, провідник повинен включити вентиляцію або кондиціонери за півгодини до посадки пасажирів. Взимку температура повітря в усіх вагонах повинна бути 18-22 градуси.

У тому випадку, якщо у вагоні люкс або купе не працює кондиціонер, потрібно писати скаргу і вимагати перекладу в вагон з кондиціонуванням. Книга скарг знаходиться у начальника поїзда. Також скаргу можна продублювати на гарячу лінію «Укрзалізниці».

Якщо пасажир помітив, що в вагоні не працює вентиляція, кондиціонер або є інші порушення, потрібно звертатися в першу чергу до провідника. Свої вимоги до умов поїздки можна аргументувати, посилаючись на Постанову Кабінету міністрів України №252 «Про порядок обслуговування громадян залізничним транспортом» та вимоги СанПіН 7.7.2-015-99 «Експлуатація рухомого складу залізничного транспорту для пасажирських поїздів».

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *