Ніжинські перевізники прокоментували підвищення вартості проїзду

Не так давно на сайті Ніжинської міської ради був опублікований проект рішення щодо підвищення вартості проїзду в громадському транспорті. За розрахунками перевізників його вартість мала б складати понад 7 грн. Звичайно такими перспективами громада обурена, адже, кому подобається здорожчання? Тож журналісти сайту «Нежатин» вирішили поцікавитись міркуваннями самих перевізників і дізнатися на основі чого були зроблені такі розрахунки та наскільки ж насправді буде підвищено тариф. Саме з такими питаннями ми звернулись до директора ТОВ «Пассервіс» Валентини Корабель.

Чим аргументоване таке підвищення вартості?

«По перше, це ще проект, але він не означає, що ціна буде саме такою. Ціни складалися згідно методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту розробленої міністерством юстиції 27 листопада 2009 року. Ця методика є обов’язковою для застосування під час становлення регульованого тарифу на міські перевезення. У ньому вказано, що перегляд рівня тарифів повинен здійснюватися в зв’язку зі зміною умови виробничої діяльності перевізника, в тому числі в разі зміни вартості палива більш ніж на 10%. На сьогодні, у порівнянні з минулим розрахунком, вартість паливо-мастильних матеріалів і заробітна плата підвищились на 20%. На підставі формули, яка вказується в методиці здійснюється розрахунок і встановлюється плата на пасажирські перевезення. Методика являється основним документом для розрахунку вартості проїзду і відхилитися від неї ми не маємо права. Якщо за період громадських обговорень ціна вартості газу не зросте, то перевізники планують піти на зустріч громаді і збільшити вартість проїзду лише на одну гривню. Якщо ж паливо продовжуватиме зростати, то тарифи переглядатимуться знову.

Ви знаєте, що громада негативно налаштована до таких змін в ціні, чи не боїтесь великого супротиву?

 

Ми готові до діалогу з громадою. Але люди повинні розуміти, якщо вартість послуг і матеріалів зростає на 20%, то ми не маємо вибору і вимушені піднімати ціни. Це не наша забаганка, а вимушена міра. При зростанні вартості всіх послуг, якщо перевізники будуть утримувати ціну 4,50, ми просто збанкрутуємо, якщо для підприємства не буде жодного прибутку, то не буде сенсу надавати послуги. Окрім того, хочу зауважити, що йде реформування транспортної галузі. Сьомого числа на засіданні Міністерства транспорту, за словами міністра транспорту Володимира Омеляна, планується ввести низькопольні автобуси у міському пасажирському транспорті. До кінця 2019 року планується придбання автобусів для перевезення пасажирів з особливими потребами. На сьогоднішній день такі автобуси коштують 2,5 млн. гривень, але з таким тарифом 4,5 підприємство не зможе оновити автопарк.

При обговореннях тарифу, люди часто порівнюють рішення міського голови Конотопу, де рішення про підвищення вартості проїзду не приймалося.

Стосовно Конотопу, то автобуси там в жахливому стані. Люди на зупинках чекають їх по 40 хвилин. Всі категорії населення в них сплачують по одній ціні, адже пільгового проїзду в них немає. Треба сказати, що перевізники там також планують підвищити вартість проїзду.

 

Від громади є скарги, щодо порушення графіку у вечірній час. Як це прокоментуєте?

Підприємство «Пассервіс» звертає увагу на всі зауваження і працює над покращенням своєї роботи. Контроль за графіком руху ведеться постійно. Звичайно у вечірній час автобуси йдуть з більшим інтервалом. Якщо автобус збивається з маршрути то, звичайно, поки ми знайдемо йому заміну то наступний піде через 25 хвилин.

Отже, для того, щоб визначити чи об’єктивним є підвищення тарифу Ніжинській міській раді треба буде врахувати думку обох сторін – перевізників і громади.

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *