Чи бути у Ніжині комунальному транспорту?

«Як відомо, в Ніжині хочуть зробити проїзд по 7 гривень!!!
(зрозуміло, що пишуть 7,знаючи реакцію жителів і враховуючи, що потім місцева влада знизить до 6,5 показуючи, що вона діє в інтересах громади і все добре. Всі задоволені, крім простих ніжинців..)» – зазначив на своїй сторінці в мережі Фейсбук  громадський активіст Євгеній Ткаченко.

Дане питання вже не один рік піднімалося в Ніжині. Начебто, мінімальна заробітна плата зростає, а добробуту як не було так і не має. Виходить цікава арифметика: зараз українці отримують більшу заробітну плату, а по факту залишається все менше коштів, тому що дорожчає все і відразу. Якби питання здорожчання не було таким болісним для громади, то ніхто б його не підіймав. Ніжинці просто вимушені вигадувати способи виживання. Тому Євгеній Ткаченко, перейнявши ідею в інших містян, пропонує створити транспортне комунальне підприємство і закупити хоча б 3- 5 автобусів. Також Євген зазначає деякі переваги такого рішення:

  1. Додаткові надходження в бюджет міста, можливо в майбутньому витіснити “знахабнілих” приватних перевізників;
  2. Актуальна інформація, про стан справ в даному секторі, а не вірі порожнім словам місцевих перевізників;
  3. Підняття рівня незалежності місцевої влади від можливої небезпеки не виходу на маршрут приватних перевізників;

З часом підприємство розвивалося б, приносячи прибуток в місцевий бюджет.

Рішення є і на перший погляд це спасіння для нашого міста. Яка ж насправді  ситуація зі створенням комунального транспорту  журналісти «Нежатин» вирішили запитати у заступника міського голови Григорія Олійника.

Григорій Миколайович зазначив: « Для створення комунального підприємства треба придбати техніку для забезпечення пасажирських перевезень. Один автобус коштує більше 1 млн. грн., а щоб забезпечити потреби хоча б одного маршруту необхідно 8-9 автобусів. Реальна вартість квитка буде набагато більшою за 4,5 грн. На мою думку бюджет просто не зможе профінансувати дане підприємство. Ми всі пам’ятаємо, що раніше містом курсував комунальний автотранспорт, але ціна квитка не покривала жодних витрат, а це пальне, технічне обслуговування машин і заробітна плата водіям. Згодом комунальне підприємство збанкрутувало і розпродало весь автопарк. Багато ніжинців посилаються на досвід Конотопа, але детально дослідивши питання, стає зрозумілим, там не все так позитивно і наявні постійні перебої з пасажирськими перевезеннями.

Ми вже давно прорахували ціну питання і продовжуємо моніторити цю проблему, але поки що створення  комунального автотранспорту не є реальною перспективою».

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *