Ніжин не «хапається» за можливість створення лоукосту?

 

В презентації “Авіаційна транспортна стратегія України до 2030 року”, розміщеній на сайті Мінінфраструктури, йдеться про необхідність розвитку аеродромів Гостомель, Житомир, Ніжин і Біла Церква для лоукост-перевезень пасажирів до Києва, а також прилеглих населених пунктів. Що ж, за таку можливість має не просто хапатись, а робити все необхідно, аби така перспектива втілилась якомога скоріше.

Перший крок у даному питанні – створення інвестиційного проекту щодо реогрганізації аеродрому та представлення його Міністреству інфраструктури. Першим містом, яке почало напрямок до створення лоукосту стала Біла Церква. Міністерство інфраструктури планує до 2020 року побудувати в Білій Церкві міжнародний аеропорт для вантажних і пасажирських перевезень. Про це йдеться в інвестиційному проекті, опублікованому на сайті відомства. Вартість проекту оцінюється в 52 млн євро. Пункт “Створення Міжнародного аеропорту “Біла Церква” з мультимодальною інфраструктурою для вантажних і пасажирських авіаперевезень, а також розвиток сучасного центру технічного обслуговування і ремонту повітряних суден” є першим пунктом серед найбільш пріоритетних інвестиційних проектів в авіаційній сфері. Згідно з документом, протягом 2018-2020 років планується реконструкція аеродрому, будівництво перону та мультимодального вантажно-логістичного комплексу, а також пасажирського терміналу. Крім того, проектом передбачається будівництво спецбудов для ведення аеропортової діяльності, установка радіотехнічного обладнання, засобів посадки та світлосигнальної системи, створення системи водовідведення, очисних споруд, установка огорожі, сигналізації, придбання техніки та обладнання для утримання ВПС, будівництво ангарів. Серед можливих джерел фінансування – гроші з міського, обласного, державного бюджетів, кошти приватних інвесторів, пільгове кредитування, гранти від міжнародних фінансових організацій.

 

 

Що ж в цей час робить Ніжин? У нашому місті це питання ще тільки вивчається, і великої ініціативи у пришвидшенні цього процесу не спостерігається. Начальник інвестиційного відділу Денис Ворона повідомив, що зараз збираються дані стосовно того, на якій підставі місто може використовувати аеродром і в якому правовому полі. Це для початку, а потім будуть інші дії. «Як мінімум, реорганізацію аеродрому треба погодити з Міністерством МЧС, а потім ще з трьома Міністерствами», – зазначає Денис Павлович. Головною ж проблемою на цьому шляху, як завжди, може стати дефіцитний бюджет. Адже для того, щоб мати прибуток у майбутньому, потрібно вкладати зараз та в цьому році, мабуть, ця можливість під дуже великим питанням…

Марина Волинець для сайту НЕЖАТИН

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *