Ніжинські перевізники пояснили збої в графіку руху автобусів

Ситуація з автобусними перевезеннями у Ніжині набирає неприємних обертів. Про це було оголошено на засіданні виконавчого комітету, яке відбулось 24 травня. Як вже раніше висвітлювалось нашим виданням, наразі нема жодної заявки на участь в конкурсі по маршрутах №11, №12, №13. Наразі тимчасово послуги надають перевізні компанії «Обнімбус» та «Пассервіс», але й вони відчувають труднощі у своїй роботі, наголошуючи про це на профільних комісіях та нарадах. Ось і сьогодні на засіданні виконкому директор «Обнімбусу» Віктор Герасименко заявив, що  склалась ситуація, коли він не має можливості проводити плановий техогляд і ремонт транспорту. До того, як він тимчасово зайшов на нові маршрути №11 та №12, він мав 17 робочих автобусів, 5 з яких були резервними. Отже кожного тижня проводився техогляд автобусів. Зараз же резервного транспорту підприємство не має, і автобуси працівникам доводиться ремонтувати вночі, «Я вже не можу якісно здійснювати пасажироперевезення, і прошу врахувати міську владу, що скарги будуть. Нині є постійні зриви графіків, і все через несправність автобусів. Тож прошу залучити бажаючих на конкурс по даним маршрутам, адже мені виконувати зобов’язання по умовах тимчасового договору дуже складно», – зауважив перевізник.

У свою чергу висловилась і директор «Пассервісу» Валентина Корабель. Вона зазначила, що і її підприємство опинилось в дуже складній ситуації, причина якого – різниця в діючому тарифі і розрахунковому, адже в силу так і не вступив тариф, котрий пропонували перевізники 5, 50 грн.

«Водії масово почали звільнятись, і їхати з міста на заробітки. Ми їх розуміємо, адже 5000 грн – це мала зарплата для такої роботи, але враховуючи нинішню ситуацію, ми не можемо збільшити заробітню плату. Нині на підприємстві 8 автобусів без водіїв, і нажаль, черги на цю роботу не має. Нема за що ремонтувати транспорт. Було змінено інтервал в руху автобусів, що пояснюється дефіцитом водіїв і ремонтом транспорту. Є нарікання й по маршруту №13. І ми засмучені такою ситуацією, адже не можемо надавати ніжинцям якісні послуги», – зазначила Ввлентина Корабель.

Також вона звернулась до міської влади з проханням, аби був введений в дію закон про монетизацію, адже пільгових категорій багато, а відшкодування складають лише 200 000 грн. в місяць і це на 18 000 пільговиків (виходить лише 13 грн на кожного), але ж звісно, людина в місяць здійснює кількість поїздок на іншу суму.

Міський голова Анатолій Лінник, вислухавши, зауважив, що цю ситуацію треба врегульовувати і на 31 травня заплановане засідання робочої групи щодо вивчення проблемних питань та  розробки правил користування міським пасажирським автомобільним транспортом. У ході засідання будуть обговорені вищевказані проблеми та сформовано план дій щодо їх вирішення.

Отже маємо ситуацію, коли перевізники вже відкрито заявляють про свою неспроможність надавати якісно послуги. І це вже, треба сказати, у повній мірі відчули на собі ніжинці, особливо у вечірній час, коли автобуси забиті повністю, і дехто з пасажирів просто не вміщаються і змушені чекати наступного транспорту. Зміна ж у графіку робить це очікування нестерпним і ніжинці починають йти пішки.

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *