Як ніжинців обманюють в супермаркетах

Покупців часто обважують і обраховують, а також їм намагаються “втюхати” залежаний товар.

Українці часто стикаються з обманом в супермаркетах, магазинах і на ринках. Найбільш популярний випадок – продавці не встигли поміняти цінники.

Зіткнутися з несвіжими продуктами можна найчастіше в м’ясному і молочному відділах. Для поліпшення зовнішнього вигляду залежане м’ясо деякі продавці використовують червоне освітлення. Покупцеві варто пам’ятати: купувати замаринований шашлик або готові страви з кулінарії не варто. Ці продукти відносяться до об’єктів “першої небезпеки”.

При покупці “молочки” не варто брати першу стоячу пляшку. Як правило, найсвіжіший товар знаходиться в “закутках” продуктового ряду. Також краще утриматися від покупки розфасованих овочів, фруктів і ягід. Внизу коробки можуть виявитися гнилі плоди.

Маніпуляції з цінами

Дуже уважно слід вивчати чеки, які видають на касах супермаркетів. Буває, що цифри в чеку відрізняються від даних на ціннику в залі.

Інший спосіб – зайві товари в чеку. Також добре спрацьовує в разі, якщо продукції купується багато. Іноді це банальна помилка. Наприклад, замість 5 пляшок води, вам пробивають 6.

Як боротися з нечесними магазинами

Уберегтися допоможе виключно уважність. У державній службі споживання радять намагатися вирішити проблему, буквально не відходячи від каси. Тому перевіряти чек потрібно відразу ж на місці. Якщо покупець помітив невідповідність, потрібно відразу вимагати перерахунку.

Якщо ж оплачено більше, ніж вказано в залі, варто викликати адміністратора магазину. Будь-які відмовки про те, що цінник не встигли замінити, покупця не стосуються. Він має право платити рівно стільки, скільки на ньому вказано.

Виправити ситуацію можна, якщо навіть магазин визнавати свою провину відмовляється. Алгоритм дій описує завідуюча сектором департаменту прав споживачів госпродпотрбеслужби Анастасія Сліпченко.

– У випадку, якщо магазин відмовляється виконувати ваші вимоги, потрібно писати про це в книзі скарг, як письмовий факт звернення до суб’єкта. Або можна звернутися в Держпроду споживчу службу з письмовою заявою.

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *