У всій області немає бажаючих перевізників обслуговувати ніжинські «проблемні» маршрути?

Тема перевезень для Ніжина є завжди актуальною, особливо в розрізі підняття ціни на проїзд. Проте, це завжди спірне питання, ніби дві сторони однієї медалі, адже непідняття ціни для перевізників – це пряма загроза для бізнесу, а для пасажирів – економія. Ніжинці як один вважають, що 4, 50 грн – це обґрунтований тариф, зважаючи на відстані, котрі долають автобуси. Окрім того, до сих пір не обраховано пасажиропотік. Та якщо мешканці центральних вулиць не мають проблем з перевезеннями, жителі віддалених куточків міста відчувають загрозу, адже перевізники в великим небажанням беруться за такі маршрути.

Як на «вулкані» – таке відчуття у пасажирів маршрутів №11, №12 та №13. Ще на початку цього року з колишнім перевізником ТОВ «Грааль» був розірваний договір на перевезення через недотримання умов перевезень. Закінчується літо, а бажаючих взяти на себе цей маршрут чомусь нема. Уже втретє на рішення виконавчого комітету виноситься проект рішення про тимчасове призначення перевізниками на вищезгаданих маршрутах «Обнімбус» та «Пассервіс». Нині проводиться конкурс по даним маршрутам, але, як запевняють у транспортному відділі, бажаючих немає.

« 25 серпня, в суботу закінчується термін тимчасового договору на перевезення по ніжинським маршрутам №11. №13, №13. УЖКГ та Б  направили 11 запитів до перевізників, які числяться не лише на території Ніжинщини, але й в Чернігівському районі та Прилуках. На сьогоднішній день було отримано відповіді від них про те, що вони на даний час не мають можливості прийняти участь у перевезеннях по даних маршрутах. Причина відмови – низька собівартість перевезень. Є й такі, як наприклад «АТП-Відродження», що знаходиться по вулиці Борзнянський шлях, котрі мають достатню кількість транспорту, але немає водіїв», – повідомив начальник УЖКГ та Б Анатолій Кушніренко на засіданні виконкому, яке відбулось 23 серпня.

Вислухавши, заступник міського голови Григорій Олійник зазначив, що потрібно домовлятись з ніжинськими перевізниками, аби вони йшли на зустріч. Також паралельно треба вести розмови з перевізниками, котрі зареєстровані  на території Чернігівської області. Головна умова – дотримання норм перевезень. Окрім того буде робитись запит на Чернгівський національний технологічний університет, який займається обрахунком пасажиропотоку, аби відповідальні за даний процес прискорили роботи і результати були отримані якнайшвидше, адже ситуація з перевезеннями в Ніжині підганяє.

Також члени виконкому наполягли на тому, що було б доречно, аби учасники тарифного майдану, який відбувся в травні, проявляли активність і ініціативу у вирішенні даного питання, адже розмова вже йде навіть не так про тариф, як про «проблемні» маршрути.

Марина Волинець

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *