«Чернігівгаз Збут» просить споживачів повідомляти щодо проблем із доставкою квитанцій

З метою покращення якості обслуговування клієнтів, ТОВ «Чернігівгаз Збут» звертається до споживачів природного газу Чернігівщини з проханням повідомляти про факти несвоєчасної або неякісної доставки рахунків (квитанцій) за спожите блакитне паливо.

 

Якщо до Вас невчасно надходять квитанції за газ, або ж їх не розкладають у поштові скриньки, а просто залишають у під’їздах, магазинах, тощо, просимо інформувати нашу компанію про такі випадки, надіславши лист на електронну адресу office@cngaszbut.104.ua або за номером телефону (0462) 94-12-42.

Будемо вдячні нашим клієнтам за зворотній зв’язок. Це дасть нам змогу унеможливити ситуації із несвоєчасною доставкою рахунків за природний газ та покращити якість надання послуг Товариством, а також запобігти затримці платежів за спожитий природний газ.

Джерело:cheline

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *