Вчений Нажіп Валітов своїм відкриттям перевернув світ атеїстів

Професор Башкірського університету Нажіп Валітов раніше був дуже далекий від богослов’я. Хімік зі світовим ім’ям, все життя займався проблемами виключно науки. І гадки не мав, що його відкриттями зацікавляться духовні лідери.

Монографія професора Валітова «Вакуумні коливання при хімічному порушення атомів, молекул і хаотичність силових ліній електромагнітного та гравітаційного поля» справила шок в наукових колах. З лютого 1998 року перебуває в 45 наукових бібліотеках 12-ти країн світу, в тому числі 7-ми провідних університетах США, 2-х провідних університетах Англії, 2-х провідних університетах Франції, Токійському Університеті, 15-ти провідних університетах та інститутах Москви.

У цій монографії науково доведені: 9 нових властивостей викривленого простору, 16 нових даних про будову атома, 16 нових рівнянь єдиної теорії електромагнітного і гравітаційного поля, 14 нових властивостей гравітаційних сил в астрономії.

Сухою мовою формул Валітов довів, що будь-які об’єкти у Всесвіті взаємодіють один з одним миттєво, незалежно від відстані між ними. Колись вважалося, що ніяка взаємодія не може відбуватися зі швидкістю, що перевищує швидкість світла, – розповідає про своє відкриття професор Валітов. – Це 300 тис. Км / сек. Але виявилося, що електромагнітні і гравітаційні поля взаємодіють миттєво. Це було обґрунтовано теоретично і підтверджено експериментально.

А тому це говорить про існування у Всесвіті якоїсь єдиної Вищої сили! Адже, по суті, все пов’язано в усьому.

Професор Валітов, несподівано для себе, отримав лист з Ватикану від самого Папи Римського, в якому говориться, що Його Святість присвячує Нажіпу Валітову свої молитви і дуже цінує ті почуття, які спонукали вченого написати цю монографію.

Професор перечитав Коран, Біблію і Тору, і здивувався, наскільки вони схожі, він висловив захоплення, наскільки точно в текстах божественного Одкровення позначена суть його наукового відкриття. Думка матеріальна, упевнений учений, і її можна миттєво засікти з будь-якої точки Всесвіту.

– У священних книгах основних світових релігій, – говорить професор Валітов, – написано, що Бог всевидячий та всечуючий. Спочатку деякі вчені-атеїсти часто критикували саме це визначення. Їхня логіка була, на перший погляд, залізної: оскільки швидкість світла має межу, то Господь Бог, якщо Він є, не може миттєво почути і побачити скоєне людиною.

Однак виявилося, що думка кожного з нас матеріальна. Атоми в молекулах, з яких складаються нейрони мозку, роблять поступальні, коливальні і обертальні рухи. І процес мислення обов’язково супроводжується випусканням й поглинанням силових ліній електромагнітного та гравітаційного полів. Цей процес можна миттєво засікти з будь-якої точки Всесвіту.

Значить Бог знає кожну нашу думку? Так. Є сила, якій підпорядковано все. Ми можемо називати її Господом, Аллахом, Світовим розумом. Суть не міняється. І взаємодія в світі миттєва, де б не були ці предмети.

Колеги підрахували: теорія Валітова спростовує 12 законів термодинаміки, 20 розділів хімії, 28 розділів фізики, 40 розділів механіки. Чого тільки варте одне твердження професора про те, що «в рівноважних оборотних процесах час може перетворюватися в масу і енергію, а потім зазнавати зворотний процес». Значить воскресіння мертвих, на що вказують всі священні писання, можливо!

Професор запропонував перевірити свої висновки науковим опонентам. І вони не змогли їх спростувати. Академік РАН Андрій Трофимук надіслав захоплений відгук на монографію колеги … Посипалися відгуки на його праці від релігійних і державних діячів.

До самої смерті у 2008 році професор Валітов вважав себе віруючою людиною:

«Спочатку я довів буття Бога формулами. А потім відкрив його в своєму серці.», – казав він.