В Ніжинському університеті зіставляли цінності у сфері дошкільної освіти України та Німеччини

Зіставлення цінностей у сфері дошкільної освіти  України та Німеччини стало темою теоретично-практиного семінару якій відбувся 21 грудня в НДУ ім. М.Гоголя за участю вихователів та практичних психологів закладів дошкільної освіти Ніжина, студенті кафедри дошкільної освіти університету та учасниці міжнародного проекту «Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні» Оксани Поливко.

Провідною метою заходу стало виокремлення цінностей в дошкіллі України, порівняння їх з німецькими цінностями, ознайомлення з дошкільною освітою Німеччини та виділити всіх учасників та їх роль у процесі формування цінностей у маленьких українців.

Перегляд відеофільму про перебування учасників проекту у м. Дортмунд (Німеччина), зустрічі з працівниками садочків викликав палке обговорення. У Німеччині:

«Діти вчаться граючись і без усіляких спеціальних занять набувають певних знань.  Ми не хочемо маленького дошкільника у дошкільному закладі мучити шкільними заняттями, це не відповідає потребам дитини у цьому віці. Дитина сама розвиває себе та свою особистість, ми хочемо сильних дітей, які мають власне «Я» та власне уявлення про навколишній світ, знаються на своїх правах, можуть сказати «Ні» та можуть захиститись від насилля з боку дорослих.

Для того щоб людина стала особистістю самодостатньою та впевненою у собі вона має прислухатися до свого тіла та розвивати себе тому намагаються дати дитині протягом дня самій пізнавати світ своїми руками, очами, вухами та на смак, якомога більше руху.

Якщо дитина була 8 годин у садочку та повернулася додому чиста тоді ми спитаємо, що вона робила. Батьки прагнуть побачити гарно побудований за інструкціями намет, але здібності які дітям знадобляться у дорослому житті вони отримують саме коли щось роблять самі і тому наші діти після активної праці завжди брудні» — зазначається у відеофільмі.

“Наш семінар отримав відгук у кожному серці, проблеми у формуванні цінностей у дітей дошкільного віку, які озвучили, є актуальними та потребують кропіткої роботи. Перед нами гарний приклад дошкільної освіти Німеччини, якій ми можемо перейняти, не забуваючи про силу педагогіки України” — зауважила Оксана Поливко.

Джерело: uezd

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *