В Україні запустили електронний сервіс, який замінить паперові квитанції

На засіданні Кабінету міністрів 24 грудня проголосували за запуск електронного сервісу для перевірки оплати квитанцій. Про це написав міністр Кабміну Дмитро Дубілет у Telegram.

«За допомогою цього сервісу можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не вимагати їх у папері з мокрою печаткою. Зараз, якщо ви сплачуєте держпослуги (паспорт, авто, рагс тощо) — у вас вимагають квитанцію з банку. Тому ви зазвичай не можете просто платити через інтернет-банк або мобільний додаток», — написав Дубілет.

Як працює сервіс:

1. Замість паперової квитанції ви надаєте просто її код.

2. Той, хто перевіряє платіж, заходить на check.gov.ua та вводить цей код.

Також Дубілет наголосив, що сервіс дозволяє заощаджувати, оскільки не потрібно сплачувати комісію під час оплати квитанції в банку.

Наразі до сервісу підключені два банки — ПриватБанк і monobank. Інші банки підключаться найближчим часом. Як наголосив міністр, щоб закріпити запуск сервісу, Кабмін запустить гарячу лінію, куди українці зможуть скаржитись, якщо держслужбовці будуть відмовлятися приймати квитанції в електронній формі.

Крім того, сьогодні Мінцифри представило соцдослідження щодо навиків українців в користуванні цифровими послугами. Згідно з даними міністерства, зовсім не володіють цифровими навичками 15,1% українців, а володіють низьким рівнем цифрових навичок 37,9% громадян. 34% українців у віці 18-70 років за останній рік ставали об’єктом хоча б одного з видів шахрайських дій в інтернеті, а серед молоді у віці 10-17 років — 49,5% українців ставали жертвами онлайн шахрайства. Найбільш незахищеними сегментами в інтернеті є молодь до 16 років, та люди старше 60 років.

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *