Як заробляти гроші на карантині: добірка зіркових ідей

Як творчі люди заробляють під час карантину:

добірка зіркових ідей

Пандемія коронавірусу і карантин поставили офлайнове життя на довготривалу паузу. Сьогодні в більшості країн припинено діяльність ресторанів, торгово-розважальних центрів, фітнес клубів. Під забороною опинилися концерти, виставки, кінопрем’єри, форуми та семінари.

Скасовано Євробачення-2020 в Роттердамі, перенесено фінали єврокубків, а Чемпіонат Європи офіційно перенесли на літо 2021-го року.

Всі, хто міг перейти на дистанційний режим роботи, організували собі робочі місця в периметрі власного житла, на кухонному дивані, в спальні або на балконі. В умовному виграші залишилися працівники IT-сфери, медіа, письменники і ті, хто може заробляти на життя без прив’язки до офісного крісла або робочого верстата.

Чим займаються на карантині виконавці, музиканти, актори та інші публічні особи? Можна свідомо самоізолюватись, як леді Гага, і відпочити в рідних стінах. Можна, як Роббі Вільямс, провести в Instagram онлайн-концерт для шанувальників і стати засновником нового напряму в мистецтві – “коронакараоке”. А можна поєднати публічність і творчу майстерність з монетизацією – і отримати відмінний, а, головне, дієвий результат!

Команда PRNEWS.IO підготувала перелік еффективних інструментів для комунікації з шанувальниками, які надають величезні можливості для реалізації творчості, а також допоможуть заробити під час “корони” і не тільки.

Онлайн-концерт

У березні британський співак Роббі Вільямс провів для своїх фоловерів в Instagram справжній концерт. Протягом години в прямому ефірі він виконував під караоке власні композиції та хіти інших виконавців. А ще спілкувався з фанами, відповідав на запитання в коментарях, давав поради і заспівав відому пісню Oasis «Wonderwall», створивши нову кавер-версію однієї з найвідоміших композицій 90-х років. Свій онлайн-перфоманс Робі охрестив “коронакараоке”.

У свою чергу, фронтмен Oasis Ліам Галлахер заспівав «Wonderwall» в Twitter – це була “коронавірусна” версія легендарної пісні. Викладеним до соцмережі відео він знову нагадав фанам про необхідність ретельно мити руки з милом. «Вимий руки, почисти пальці ніг, поскреби дупу і не забудь свій ніс», – так звучала «Wonderwall» епохи коронавируса COVID-19 у виконанні артиста.

За світовими зірками з антикризовими заходами підтягнулися і українські виконавці. Наприклад, Сергій Бабкін провів у своєму Instagram-акаунті квартирник для того, щоб підняти фанам настрій. Підтримали бойовий дух співвітчизників і віртуальна вечірка від “Радіо Аристократи”, концерт від O.Torvald і Джамала, яка презентувала свій онлайн-сольник.

Порада. Якщо ви музична легенда, то під час карантину можете собі на втіху поспілкуватися з фоловерами і порадувати їх повноцінним виступом. Якщо ваша зірка в творчості дише сходить, беріть приклад з селебріті: проведіть онлайн-тусовку для фанів або поділіться з ними новим, народженим в ізоляції хітом.

Поздоровлення на камеру

Сервіс Cameo.com, завдяки якому люди можуть заплатити і отримати від улюбленої зірки коротке відео, сьогодні користується шаленим попитом. Вартість одного відеоролика коливається від 5 до 1000 і більше доларів США.

Через додаток або веб-сайт користувачі замовляють персоналізоване відеозвернення або привітання від десятків тисяч теле- і кінозірок, спортсменів, інтернет-селебріті. З Cameo співпрацюють репер Snoop Dogg, порноактриса Стормі Деніелс, актор Гері Бьюзі, Нік Вуйчич, Сара Джессіка Паркер і Майк Тайсон. Останній, до речі, продає відео по 300 доларів за ролик і, підписавшись на програму Cameo, лише за перші 6 годин отримав  20 тис. доларів.

Представники платформи відзначають: з початком карантину кількість замовлень зросла на 30% через те, що багато людей шукають способи розважитися під час самоізоляції.

Співачка і телеведуча Оля Полякова також вирішила підзаробити на карантині завдяки  комунікації з шанувальниками. Вона пропонує кілька опцій: від ексклюзивного відеопривітання до сеансу корпоративного конференц-зв’язку. Вітчизняна “Леді Гага” підключиться до Zoom-конференції і підніме настрій колективу, зігравши в гру або влаштувавши корпоративне караоке. Вартість такого відео задоволення коливається від 2 до 20 тис. гривень.

Порада. Якщо ви ще не стали зіркою, можете завдяки творчості створити музичне відео привітання або авторську композицію, присвячену Вікторії, Наташі або Сергію. Адже існують компанії, які продають сертифікати на персональні зірки в далекій галактиці – так і ви можете створити унікальний творчий продукт для унікального приводу і унікальної людини.

 

Платформи для творчих людей

Ще один популярний сервіс для авторів заробити на своїй творчості або знаннях – Patreon. Він стане в нагоді, в першу чергу, для фотографів, музикантів, художників, блогерів. Тобто для всіх, у кого є фоловери, які можуть підтримати митця невеличкою фінансовою винагородою.

Patreon – краудфандинговий майданчик, заснований в 2013 році американським музикантом Джеком Конті. Він записував кавери на відомі треки, але досить швидко зрозумів, що заробити на музиці, залишаючись незалежним виконавцем, не вдасться. Тоді Джемі разом із розробником Семом Ямом створили платформу, де творчі люди від своїх патронів (шанувальників) отримують грошові донати.

Заробляти з Patreon можуть професіонали з різних сфер: художники, відеоблогери, музиканти, косплеєри, дизайнери, програмісти, розробники ігор і… навіть автори еротичних фото.

Керівництво платформи стверджує: з початку пандемії COVID-19 творчі професіонали приєднуються до Patreon в рекордних кількостях. Лише за три перші тижні березня на сайті з’явилося понад 30 тис. нових контентмейкерів. Сьогодні платформа обслуговує понад 150 тис. художників з різних країн, співтовариство мережі налічує 4 млн. постійних відвідувачів в 180 країнах.

Порада. Крім patreon.com, варто звернути увагу на такі сервіси, як RockethubPlumfund та ін. Для початку створюйте реальні цілі для співробітництва з сервісом (наприклад,  оплатити свій сайт або оренду студії для запису подкастів), систематично і регулярно розміщуйте контент і не забудьте підтримувати інших учасників платформи.

Продаж реклами

Продаж реклами залишається важливим джерелом доходу. Йдеться не лише про селебріті, в акаунтах яких мільйони фанатів, а один рекламний пост або сторіз коштують кілька тисяч доларів. Але що робити іншим?

Заробити можуть всі творчі особистості, які регулярно генерують унікальний контент. Продати можна що завгодно – фотографії, пісні, подкасти, косплеї, тревел-огляди, тексти певної тематики, віртуальні тури, бекстейджі тощо. Необхідно лише  визначитися з каналами продажів і інструментами.

Соціальні мережі. Продавати рекламу в Instagram і Facebook можуть всі, незалежно від кількості шанувальників сторінки. На допомогу прийдуть спеціалізовані біржі epicstars.com, publicfast.com та інші платформи, які об’єднують рекламодавців, лідерів думок і блогерів. Головне, не забувайте верифікувати Instagram, завдяки чому зможете продавати рекламу дорожче.

YouTube. На YouTube можна заробити трьома способами. Перший – партнерська програма або підключення до однієї з медіамереж. Другий – співпраця з брендами, інтернет-магазинами і всіма, хто готовий платити за залучення клієнтів. Третій – збір донатів за свій контент і взаємодія зі спонсорами.

Блоги та сайти. Ефективно монетизувати сайт або блог можна завдяки продажу посилань/банерів, рекламних матеріалів-оглядів з посиланнями на продукт, заробіток на партнерських програмах. У цьому допоможуть різні сервіси, в тому числі, PRNEWS.IO. Головне, щоб тематика вашого ресурсу співпадала з профілем платформи-агрегатора, а контент був унікальним і актуальним.

Порада. Шукайте свій майданчик (краще, декілька одночасно), тестуйте різні інструменти, експериментуйте з форматом і контентом, систематично генеруйте і розміщуйте його на радість шанувальникам, кількість яких буде постійно збільшуватися.

sostav.ua

Фото з мережі

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram.

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *