Чи складно керувати салоном краси

Невід’ємною складовою життєдіяльності сучасного цивілізованого суспільства став догляд за своєю зовнішністю. Здорова, доглянута людина – це ознака  її успішності, затребуваності. Тому ринок індустрії краси сьогодні в Україні розвивається семимильними кроками. Спостерігається не тільки швидке зростання кількості споживачів б’юті-послуг,  а і чіткий розподіл салонів краси на сегменти; їх мобільність, різноманітність форматів. За даними експертної оцінки компанії «Pro-Consulting»,  45% престижного салонного ринку України припадає на Київ і область, 30% – на східні області, 25 відсотків салонів між іншими регіонами країни. Конкуренція у цій сфері надзвичайно висока. За кожного клієнта борються якісним наданням послуг, доступними цінами, різноманітними програмами лояльності, уважним ставленням, чуйністю. Щоб якнайкраще задовольнити потреби клієнтів, наполегливо працює колектив фахівців високого класу (стилісти-перукарі, візажисти-косметологи, масажисти). 

 

Але ефективна робота салону краси залежить не тільки від професіоналізму майстрів, важливу роль у цьому процесі відіграє керівник. Він несе відповідальність за імідж салону краси. Це менеджер, який налаштовує та підтримує всі робочі процеси, підбирає персонал, веде облік товарів і фінансів, здійснює контроль якості послуг. Чи важко це зробити? Які знання і навички він повинен мати? Відповідь на ці запитання ви можете знайти ось за цим посиланням: https://beautyprosoftware.com/ru/blog/obiazannosti-upravliauschego-salonom-krasoty/

Організація роботи салонів краси

Для організації чіткої роботи салонів краси потрібно враховувати багато факторів, а саме:

  • розташування закладу і години роботи повинні бути зручними для клієнтів;
  • привабливий інтер’єр – візитна карточка салону;
  • правильний підбір персоналу – запорука ефективної діяльності;
  • розумне керівництво, постійне підвищення професіоналізму працівників, якісне обладнання та індивідуальний підхід до відвідувачів салону – умова постійного розвитку бізнесу.

Ключовою умовою успіху є створення концепції розвитку, застосування програмного забезпечення. Як приклад можна використати і безкоштовно завантажити для пробного тестування програму для салонів краси «BeautyPro». В інтернеті ви знайдете їх безліч. Ця надсучасна технологія дозволяє зробити організацію роботи салону приємною, ефективною і зручною. З її допомогою можна швидко створити базу клієнтів, вивчати їх потреби, здійснювати замовлення, розподіл бонусів,проводити різноманітні акції, вести облік обладнання та витратних матеріалів; контролювати робочий процес, закупівлю та доставку косметичних товарів; доходи та витрати. Робота у дистанційному режимі з допомогою SMS, електронної пошти, Viber створює безпечні умови для ведення бізнесу.

Декілька порад щодо спілкування з клієнтами

Велике значення для створення позитивного іміджу салону є не тільки високий професіоналізм майстрів, а і їхня поведінка та зовнішній вигляд. Якщо кожного відвідувача зустрічає усміхнений, доброзичливий, охайно одягнений працівник, вони спокійно влаштовуються у зручному кріслі і довіряють цій людині стовідсотково. Майстерне володіння навичками спілкування, ретельне терпеливе вислуховування побажань, спільне обговорення і визначення бажаного результату – це невід’ємні складові у творчості майстрів індустрії краси. Професійне надання послуг – це уміння творити, чути клієнта, формувати його смак відповідно до модних тенденцій і основне дати відчути йому власну важливість, неповторну індивідуальну красу.

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь