Якщо банк нав’язує вам додаткові послуги: що робити і куди скаржитись – ?

 

Іноді працівники банків нав’язують клієнтам ті, чи інші послуги, пояснюючи, що відмовитись від них неможливо, бо вони – обов’язкові.

Про це повідомляє finance.ua.

Особливо часто українці скаржаться на “обов’язкову” страхову.

Розбираємось:

Якщо ви берете кредит на житло, вам потрібно буде застрахувати квартиру чи будинок, які є предметом іпотеки. Водночас обов’язок банку – дати клієнту можливість обрати страховика з переліку компаній, з якими співпрацює фінансова установа. Якщо банк стверджує, що є можливість оформити страховку лише в одній конкретній компанії, – це порушення.Це вимога статті 7 Закону України «Про страхування» та статті 8 Закону України «Про іпотеку».

Кожен автовласник зобов’язаний мати поліс страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів (простіше кажучи, «автоцивілку»). Законодавство не вимагає від банку оформлювати такий поліс під час видачі кредиту, але банки зазвичай включають його оформлення до пакету послуг;

Банк може запропонувати клієнту застрахувати предмет застави – тобто авто. Така страховка називається КАСКО. Вона не є обов’язковою, але може бути корисною як для клієнта, так і для банку. Адже зменшить ризики у випадку пошкодження авто, яке перебуває в заставі;

Страхування не є обов’язковим, якщо ви берете споживчий кредит (не автокредит чи іпотеку), відкриваєте рахунок, робите переказ коштів чи обмінюєте валюту.

Куди скаржитись:

Спершу потрібно звертатися до керівництва до самого банку, а потім до Національного банку.

Джерело: socportal.info/ua

Фото з мережі

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram.

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *