Єдиний номер для звернень громадян: чи запровадять це в Ніжині?

 

У понеділок, 22 березня, у ході оперативної наради при міському голові секретар міської ради Юрій Хоменко  повідомив про запровадження в місті єдиного номера для звернення громадян.

Журналістам mynizhyn пан Юрій розповів, що це дуже зручна опція, адже більше не буде окремих номерів для кожного управління та відділу – єдиний номер запам’ятають всі!
Також це можливість оперативного переключення на всі управління і комунальні підприємства Ніжина.

Серед інших опцій, які планується запровадити, це автовідповідач, який допоможе орієнтуватись і зможе надати важливу інформацію; запис розмов, що поліпшить якість спілкування і надання послуг; це цифровий зв’язок нового рівня; можливість приймати робочі дзвінки з будь-якої точки України; це вивчення трафіку в місті.

 

Послугу планують запровадити на базі оператора Київстар. Розраховують, що це буде коштувати навіть дешевше ніж зв’язок який є зараз!

Позаштатний IT-спеціаліст Андрій Кедров зазначив, що послуга може буде дешевшою ніж теперішня плата за послуги телефонії.

Фото ілюстроване

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *