Абонплата за тепло і доставку гарячої води: нові пункти у платіжках чернігівців

 

 

Абонплата за тепло, гарячу воду і плата за забезпечення доставки гарячої води. Такі нові пункти у платіжках чернігівців з’явилися у грудні 2021 року. Сталося це через законодавчі зміни, пояснила Суспільному заступниця голови правління “Облтеплокомуненерго” Ірина Штипа.

“Це окрема додаткова плата. Але раніше ми з вами у платіжному документі бачили внески за обслуговування приладів обліку теплової енергії. У нас був такий розділ: “Внески”. Сьогодні це плата за абонентське обслуговування”.

Ірина ШтипаФОТО: Суспільне Чернігів

Ірина Штипа

З її слів, відключитися від централізованого гарячого водопостачання, щоб не сплачувати за ці послуги, неможливо.

“У житловому будинку багатоповерховому це неможливо. Саме у житловому будинку, у квартирі є стояки гарячого водопостачання, є або рушникосушарки. Тому забезпечити функціонування мереж ГВП – це обов’язково”.

Є дві фіксовані суми абонентської плати – 27,85 за тепло і 18,24 за гарячу воду. Ще одна сума, яку споживач платитиме за забезпечення доставки гарячої води залежить від того, скільки її використали мешканці будинку у січні минулого року та площі квартири.

“У кожного будинку це окремий обсяг, тому і плата буде для кожного будинку окрема. Але вона буде рівномірно розподілятися між квадратними метрами кожного приміщення”.

 

Чернігівці ж на такі нововведення реагують так.

“Це маячня якась! Як за газ, так і за воду. Людей вже і так замучили”, – сказав Леонід Звиняцький.

Леонід ЗвиняцькийФОТО: Суспільне Чернігів

Леонід Звиняцький

У платіжках за листопад з’явилися нові пункти: “Плата за абонентське обслуговування та забезпечення функціонування внутрішньобудинкових систем гарячого водопостачання”. Сталося це через законодавчі зміни, так тепловики виконують Закон “Про житлово-комунальні послуги”.

В’ячеслав КрупновФОТО: Суспільне Чернігів

В’ячеслав Крупнов

“Споживачі, які тимчасово відключені, або мають бойлери, також зобов’язані сплачувати за послуги функціонування внутрішньобудинкових мереж. Наше підприємство повинне утримувати в належному стані мережі гарячого водопостачання, щоб надавати послугу, щоб споживач міг відкрити кран і отримувати гарячу воду”, – розповів в.о. начальника служби “Теплозбут” В’ячеслав Крупнов.

Деталі — у сюжеті:

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *