Про компенсацію збитків, неякісні послуги та ін. консультують юристи Ніжинського центру правової допомоги

 

 

 

 

Про що слід памятати розповідають юристи Ніжинського місцевого центру з надання безоплатної правової допомоги.

Щоб не переплачувати  зайве – зберігайте документи про свою відсутність!

У разі тимчасової відсутності понад 30 днів ( за відсутності приладів обліку), за умови  документального підтвердження відповідно до договору , можна не оплачувати вартість  комунальних послуг  (крім опалення).

Ви маєте право вимагайте компенсації збитків !

Вимагайте  відшкодування збитків , завданих внаслідок ненадання/неналежного надання  житлово – комунальних послуг та незаконного проникнення у своє житло.  Окрім того, можна отримати від управителя, виконавців комунальних послуг штраф за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновлюваних робіт.

Фіксуйте факти неякісних послуг !

У разі ненадання /надання не в повному обсязі або зниження якості  житлово – комунальних послуг вимагайте зменшення розміру плати. Складайте акт-претензію про такі факти , який має підписати представник виконавця ( у разі його неявки або відмови  підписати акт , покличте не менше двох сусідів). Надсилайте скарги підприємству та залишайте у себе копії.

Реструктуризуйте наявну заборгованість!

Ви маєте право звернутися  із відповідною заявою до постачальника  послуг, погодити  графіки погашення, укласти договір про щомісячне рівномірне погашення заборгованості.  Намагайтеся своєчасно сплачувати поточні платежі. Після підписання договору про  реструктуризацію є можливість оформити субсидію.

За отриманням консультації та захистом своїх прав звертайтесь до Ніжинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (м. Ніжин, вул. Богуна, 8 (3-й поверх) або за телефоном (04631) 7-16-15) та його структурних підрозділів ( бюро правової допомоги ), а також за номером цілодобової телефонної лінії – 0 800 213 103.

 

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь