«Стіна плачу» у Ніжині змінить свій вигляд?

 

 

 

 

Кожного дня, проїжджаючи вулицею Шевченка, ніжинці споглядають архітектурний несмак, що навпроти супермаркету АТБ. Розміщені торгові МАФи потребують негайної реконструкції, адже їх зовнішній вигляд бажає кращого. У міськраді їх вже охарактеризували як «стіна плачу». Протягом декількох років піднімається питання хоча б закриття їх задньої частини певним банером, що приховував би втомлені часом споруди.

23 грудня на засіданні містобудівної ради вкотре обговорили проєкт по реставрації вище вказаних кіосків. Архітектори представили декілька варіантів, як це мусить бути. Звісно, всі вони потребують значних виділень коштів з кишень підприємців. Мова йде про орієнтовану вартість в 100 000 грн за кожний кіоск. Чи готові на такі витрати підприємці? – задались питанням члени містобудівної ради.

Зазначимо, що попередньо сесією міської ради вже була затверджена схема розміщення даних малих архітектурних форм. А тому наразі головне питання – привести їх у відповідний вигляд.

Прозвучала думка, щоб взагалі знести існуючі кіоски і за кошт міського бюджету побудувати нові, згідно з проєктом і в подальшому здавати їх підприємцям в оренду. Проте на це з бюджету потрібно виділити близько 2 млн гривень. І скільки ж в такому разі міськрада буде повертати гроші? Років 10-15. Містобудівна рада визнала цей крок нераціональним.

«Якщо підприємцям запропонувати гарний вигляд малих архітектурних форми, впевнений 80% людей не захочуть вкладати гроші. Робити за міський бюджет через аукціон – як вихід, але це «гроші», які близько 15 років будуть повертатись у бюджет. Як наслідок, з’являється питання – а навіщо взагалі на цій території залишати МАФи?» – озвучив питання радник міського голови Сергій Охонько та висловився на рахунок системності роботи містобудівної ради,  – «Якщо проаналізувати роботу двох попередніх місяців, то ми стільки народжуємо «мертвих проєктів», які люди стараються, роблять, витрачаючи час і гроші, але вони так і залишаються на поличках управлінь. Дану роботу потрібно більш систематизувати, аби з будь якої діти був результат, а не просто роздруківка проєктів і їх обговорення».

«До цього потрібно підводити підприємців, проводити з ними розмову і говорити , що так як зараз бути не можу. Є певні вимоги міськради до зовнішнього вигляду споруд у Ніжині», – зійшлись на думці члени комісії.

У свою чергу, резюмуючи розгляд даного питання, головуюча засідання Вікторія Мироненко запропонувала проголосувати за варіант, де підприємцям, згідно паспортів прив’язок, за результатами конкурсу, надавати місця і вимагати, аби вони змінили вигляд кіосків по запропонованому  проєкту. Також члени містобудівної ради підтримали варіант того, який вигляд матиме банер, що закриватиме задню частину кіосків. Його зображення будуть брендовані та виконані в кольорах брендбуку Ніжина.

 

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram.

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь