Ніжинська гімназія №2 та Чернігівський обласний педагогічний ліцей для обдарованої сільської молоді наприкінці 2020 року одні із перших в Україні пройшли інституційний аудит – нову процедуру вивчення діяльності школи, що прийшла на зміну державній атестації шкіл.
Всього у 2020 році Державна служба якості освіти України провела 48 аудитів, а на 2021 рік заплановано – 265.
Висновки і рекомендації за підсумками аудитів у школах Чернігівської області Державна служба якості освіти України опублікувала на своєму сайті.
Інституційний аудит – це зовнішнє оцінювання роботи школи, під час якого незалежні експерти вивчають освітні та управлінські процеси. Проводять інституційний аудит представники Державної служби якості освіти та незалежні освітні експерти, серед яких — педагоги, методисти, директори та заступники директорів шкіл з усієї України.
«Під час аудиту група експертів вивчає освітнє середовище у школі, систему оцінювання учнів, педагогічну діяльність та управлінські процеси у закладі. Це чотири “кити”, на яких тримається якість освітньої діяльності школи. Відтак можемо побачити, як організований простір, у якому діти навчаються, чи комфортно та безпечно учням у закладі, а разом із тим, як працюють педагоги, чи прозоро та справедливо оцінюють учнів та, що дуже важливо, як працює директор, адже від управлінських процесів дуже залежить робота школи» – зазначає Голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак.
У висновках за підсумками аудиту експерти вказують на сильні сторони школи та успішні аспекти її діяльності, а також і на ті аспекти, які вдаються гірше і де діяльність школи потребує вдосконалення. У документі експертна група зазначає рівень, на якому перебуває школа за кожним із чотирьох напрямів оцінювання.
Ніжинська гімназія №2 за трьома напрямами (освітнє середовище, педагогічна діяльність та управлінські процеси) отримала другий, достатній рівень, а систему оцінювання експертна група оцінила на третій рівень, що потребує покращення.
Зокрема, експертна група відзначила, що в гімназії проводиться робота щодо адаптації та інтеграції учнів до освітнього процесу, а педагоги використовують методики, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей, беруть участь у формуванні індивідуальних освітніх траєкторій учнів.
Експерти відзначили, що керівництво закладу організовує участь гімназії у конкурсах проєктів громадського бюджету, завдяки чому обладнано комп’ютерний клас, а також запланована реконструкція спортивних майданчиків.
За матеріалами cg.gov.ua
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram