Вилаяла і вдарила: так клієнтка Ніжинського ЦНАПу “віддячила” фахівцеві

 

 

 

 

Неприємний інцидент трапився у Ніжинському Центрі надання адміністративних послуг 27 квітня, який, до речі, нещодавно переїхав з вул. Яворського, 7 на вул. Покровську, 8. На минулому тижні, вже під кінець робочого дня, зайшла зріла жіночка з проханням зареєструвати онуку за місцем її проживання.

Оскільки на період карантину через поширення коронавірусу ЦНАП приймає клієнтів тільки за попереднім записом, фахівець порадила їй записатися на прийом.

Крім того, виявилося, що жінка не мала при собі жодного документа, який б дозволив оформити реєстрацію онуки – незважаючи на те, що бабуся є власником житла, реєструвати неповнолітню дитину, за законом, можна лише в присутності батьків або за нотаріальним дорученням батьків. Не було у жінки і додатку до паспорта. Батьки дитини, з її пояснень, живуть у Києві і наразі приїхати до Ніжина не можуть.

Ксерокопій паспортів теж не надають.

Зі слів фахівців ЦНАПу, вони надали жінці всю необхідну інформацію, навіть без попереднього запису.
Але замість подяки відвідувачка висловила невдоволення.
Кілька разів поверталась до ЦНАПу, заважала роботі працівників.
У призначений час жінка з’явилася разом з сином. Присутність бабусі в даному випадку була не потрібна, але, як з’ясувалося пізніше, вона прийшла не випадково: після того, як необхідна довідка була оформлена, почала лаятися на працівника ЦНАПу, використовуючи нецензурну лексику. А потім вдарила її папірцями, які тримала у руках, по обличчю. Вимагала повернути їй кошти, які вона задарма заплатила нотаріусу і за таксі. Аби заспокоїти галасливу клієнтку, працівникам ЦНАПу довелося викликати службу охорони і Нацполіцію.
Поліцейські склали на неї протокол за адміністративне правопорушення.
Автор: журналіст сайту «УН» Валентина Савчук
Фото ілюстроване
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram.

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь