Олександр Ейсмонт, Євротермінал: експорт зерна розблоковано, але попереду ще багато роботи

Олександр Ейсмонт, Євротермінал: експорт зерна розблоковано, але попереду ще багато роботи

Українській економіці життєво необхідно було знайти рішення щодо блокування морських портів. Олександр Ейсмонт, генеральний директор Євротермінал вважає, що це лише початок низки важливих рішень та важливих перемог на всіх рівнях.

Перше судно з українським зерном уже вирушило до Тріполі, Лівану. Вся увага була прикута до цього важливого рейсу. Адже саме після підписання угоди, яка мала розблокувати с/г експорт Одеський морський порт потрапив під ракетний обстріл. Тому висока ймовірність зриву всіх цих домовленостей.

“Незважаючи на це судно RAZONI під прапором Сьєрра-Леоне рушив у дорогу 1 серпня і успішно подолав перший рубіж безпечним коридором до Туреччини”, – коментує Олександр Ейсмонт, Євротермінал.

RAZONI перевозить 26 тисяч тонн кукурудзи. На черзі ще 16 суден, які очікують в Одесі. Перший рейс найважливіший. Потрібно обкатати маршрут і отримати першу вигоду. Адже ситуація складається з кількох кризових вузлів, які потрібно розв’язати: це продовольча криза через блокування постачань у країни-імпортери, і економічну кризу через відсутність можливостей постачати український с/г експорт на зовнішній ринок.

1 мільярд доларів на місяць в українську економіку – Олександр Ейсмонт, Євротермінал

Розблокування експорту дозволить залучити в українську економіку щонайменше 1 мільярд доларів прибутку щомісяця. Це величезний фінансовий стимул. Особливо для с/г галузі, яка є експорто-формуючою в країні.

Якщо говорити про технічні можливості здійснювати експорт зернових не лише морськими шляхами, то зараз це питання застигло в повітрі. Олександр Ейсмонт переконаний, що потрібно розвивати альтернативні напрямки. Не можна залишати експорт повною залежністю від морських вантажоперевезень. 2022-й показала, що це цілком небезпечно

Олександр Ейсмонт: Диверсифікація експорту допоможе гарантувати безпечне постачання

У мирний час логістичний маршрут виключно морем був оптимальним, і не було необхідності розвивати наземні потужності, які дорожчі за собівартість. Але зараз ситуація змінилася. І альтернатива має бути.

Наприклад, важливо збудувати інфраструктуру таким чином, щоб незалежно від обставин виробник мав можливість доставляти свій товар на зовнішній ринок. І, навпаки, завжди були можливості для імпорту.

Олександр Ейсмонт бачить рішення у мережі сухих портів, особливо у прикордонних з ЄС областях. Це можуть бути комплекси із розширеними можливостями. Тим більше, що у плані сервісу є досвід Євротерміналу, який можна масштабувати.

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь