Вранці 3 лютого у роботі оператора мобільного зв’язку Київстар стався збій. Абоненти не могли здійснювати та приймати дзвінки, спостерігалися проблеми з доступом до сайту.
У разі спроби здійснити дзвінок абонент чує повідомлення, що на його рахунку недостатньо коштів. Відсутня можливість перевірити стан рахунку – не працює код для перевірки *111#. Неможливо зайти до особистого кабінету програми “Мій Київстар”. Мобільний інтернет водночас працює.
Станом на 10:40 3 лютого доступ до сайту та телефонний зв’язок відновлено.
Про причини масштабного збою – інформацію додамо за мірою надходження.
За матеріалами tech.liga.net
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram