Масштабний збій у Київстарі. Люди не могли зателефонувати, були проблеми з доступом до сайту

 

 

 

 

Вранці 3 лютого у роботі оператора мобільного зв’язку Київстар стався збій. Абоненти не могли здійснювати та приймати дзвінки, спостерігалися проблеми з доступом до сайту.

У разі спроби здійснити дзвінок абонент чує повідомлення, що на його рахунку недостатньо коштів. Відсутня можливість перевірити стан рахунку – не працює код для перевірки *111#. Неможливо зайти до особистого кабінету програми “Мій Київстар”. Мобільний інтернет водночас працює.

Станом на 10:40 3 лютого доступ до сайту та телефонний зв’язок відновлено.

Про причини масштабного збою – інформацію додамо за мірою надходження.

За матеріалами tech.liga.net

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.