На базі Ніжинської міської ради створено Call-центр. Про це в ході сьогоднішньої оперативної наради розповіла начальник управління культури та туризму Ніжина Тетяна Бассак.
Розпочав свою роботу Call-центр з суботи 2 квітня.
Повідомляє Нежатин.
Зі слів Тетяни Бассак, до центру надходять дзвінки різного характеру: люди звертаються з майнових питань, телефонують щодо ситуацій з внутрішньо переміщеними особами, переоформлення пенсій, навіть з питаннями, що стосуються домашніх тварин, яким зараз теж нелегко. У перший день роботи спеціалісти отримали 86 дзвінків, у неділю – 104 дзвінки.
Зазначимо, що окрім допомоги такого роду, сall-центр працює як центр психологічного розвантаження: війна, ми всі емоційно навантажені і часто потребуємо психологічної підримки. Тому спеціалісти центру (а їх десятеро: 3 – педагоги і 7 – фахівці в сфері культури) – взяли на себе ще й таку функцію.
Ось телефони сall-центру, де вас вислухають, зорієнтують, нададуть пораду та підтримають:
- 095 132 49 18;
- 095 946 77 60;
- 063 113 07 40;
- 095 597 59 83;
- 063 188 38 62;
- 066 679 85 66;
- 096 915 32 01;
- 095 597 59 86;
- 095 597 59 26;
- 068 066 46 52
- Фото ілюстрове
- Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram