Call-центр на базі Ніжинради: більше сотні дзвінків у день з різних питань

 

 

 

 

На базі Ніжинської міської ради створено Call-центр. Про це в ході сьогоднішньої оперативної наради розповіла начальник управління культури та туризму Ніжина Тетяна Бассак.

Розпочав свою роботу Call-центр з суботи 2 квітня.

Повідомляє Нежатин.

Зі слів Тетяни Бассак, до центру надходять дзвінки різного характеру: люди звертаються з майнових питань, телефонують щодо ситуацій з внутрішньо переміщеними особами, переоформлення пенсій, навіть з питаннями, що стосуються домашніх тварин, яким зараз теж нелегко. У перший день роботи спеціалісти отримали 86 дзвінків, у неділю – 104 дзвінки.

Зазначимо, що окрім допомоги такого роду, сall-центр працює як центр психологічного розвантаження: війна, ми всі емоційно навантажені і часто потребуємо психологічної підримки. Тому спеціалісти центру (а їх десятеро: 3 – педагоги і 7 – фахівці в сфері культури) – взяли на себе ще й таку функцію.

Ось телефони сall-центру, де вас вислухають, зорієнтують, нададуть пораду та підтримають:

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.