Є скарги? У Ніжині запровадять телефон “гарячої лінії”

 

 

 

 

Як уже всім відомо, на базі Ніжинської міської ради 24/7 працює Call-центр, куди звертаються ніжинці з різних питань.

Крім цього, нерідко користувачі мережі інтернет висловлюються і у соцмережах. Як зазначили сьогодні, 13 квітня, на оперативній нараді в міськраді, нерідко користувачі пишуть про те, що наші захисники (ТРО і ЗСУ) не забезпечуються належно харчуванням. Забезпечення захисників – це обов’язок ЗСУ, крім того, на період війни функціонують військові адміністрації.

“Міська влада відповідає за життєзабезпечення міста, та може сприяти у забезпеченні військових харчуванням, – підкреслив міський голова Олександр Кодола, – і ми максимально сприяли увесь цей період, завозили і розподіляли гуманітарну допомогу. Як щодня повідомляють всі керівники військових частин міста, військові усім забезпечені. Можливо, таку інформацію поширюють провокатори і боти, щоб посіяти в масах хаос і паніку. Про це днями зазначав і голова Чернігівської обласної військово-цивільної адміністрації.

З кожним таким випадком потрібно розбиратися окремо, при наявності офіційної інформації.

Тому є пропозиція: запровадити в Ніжині “гарячу лінію” для подібних звернень.

Якщо є факти про те, що хтось із захисників голодний, розповісти про це можна за телефоном гарячої лінії.

Тоді ми будемо запрошувати родичів або цього воїна та керівників військових частин до міськради для повного з’ясування ситуації”.

Телефон гарячої лінії 095- 132- 49- 18.

Відповідальна – начальник управління Ніжина Тетяна Бассак

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на   наш Telegram

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь