Ще на початку квітня на базі Ніжинської міської ради було створено Call-центр.
Працівники на лінії за цей час отримували запитання різного характеру, і на кожне намагалися надавати вичерпну відповідь і нерідко – Call-центр ставав і центром психологічного розвантаження: війна, ми всі емоційно навантажені і часто потребуємо психологічної підримки .
Повідомляє Нежатин.
З початку відкриття телефонної лінії ніжинці просто сипали різними запитаннями (з майнових питань, щодо ситуацій з внутрішньо переміщеними особами, переоформлення пенсій, навіть з питаннями, що стосуються домашніх тварин та інші). Потім активність дещо знизилася, але свою роботу Call-центр не припинив.
Як в ході сьогоднішньої оперативної наради розповіла начальник управління культури та туризму Ніжина Тетяна Бассак повідомила, що нині зросла кількість дзвінків з питаннями про гуманітарну допомогу.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Кожен третій ніжинець уже отримав державну гуманітарну допомогу
Учора отримали аж 67 звернень.
Зі слів Тетяни Бассак, люди телефонують навіть з запитаннями, куди звернутися, якщо в отриманому пакеті державної гуманітарної допомоги немає паштету, чи згущеного молока…
“Ми відчуваємо настрій людини, яка телефонує. Намагаємося пояснити доступно, – підкреслила Т. Бассак, – і дійти до того, щоб люди зрозуміли: де і кому допомога видається, яка її черговість,пукти отримання, хто її пакує, доставляє і чому її назва “державна”.
Фото з мережі
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram