
Укрзалізниця хоче підвищити вантажні тарифи на перевезення. Але замість грошей вона отримає скорочення перевезень, а Україна – зупинку заводів і втрати бюджету, каже президент Укрметалургпрому Олександр Каленков.

Вантажообіг УЗ вже впав удвічі від початку війни. Лише цього року – мінус 15%. Якщо далі піднімати тарифи, залізниця отримає ще менше вантажів, каже Каленков. Як приклад він наводить металургійний завод з іноземними інвестиціями «АрселорМіттал Кривий Ріг»: керівництво вже попередило про скорочення виробництва, якщо вантажні тарифи виростуть. Його зупинка – це мінус 8 млн т вантажів для УЗ, мінус 5% всього вантажообігу країни, мільярдні втрати бюджету й тисячі робочих місць.

Тож замість підвищення вантажних тарифів, держава має виконувати свої зобов’язання, та забезпечити УЗ компенсацію за пасажирку з держбюджету. Адже пасажирські перевезення – це соціальна функція, яка в ЄС фінансується за рахунок держави.
Джерело: УНІАН


