Для отримання інформації через веб-портал ДФС достатньо надати електронний підпис.
На офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України з’явився сервіс, який допоможе заповнити електронну декларацію про доходи без помилок. Про це повідомляє прес-служба ГУ ДФС у Волинській області.
Як стало відомо, скористатись новим сервісом можна через електронний кабінет. Він має назву «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків».
Відомості про доходи за допомогою сервісу зможуть отримати тільки фізичні особи. Щоб отримати інформацію в електронному вигляді, достатньо надати електронний цифровий підпис. Необхідно виконати такі кроки:
- увійти до електронного кабінету на офіційному порталі Держфіскальної служби;
- обрати акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК);
- завантажити особистий електронний ключ з електронного носія чи персонального комп’ютера;
- вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після завантаження ключа натиснути «Увійти»;
- увійти до розділу «Заяви, запити для отримання інформації»;
- обрати «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків».
Далі з’явиться форма запиту, у якій слід заповнити поля, виділені блакитним кольором. Після заповнення слід натиснути «Підписати та надіслати». Процедура підпису аналогічна процедурі входу до особистого кабінету.
Після цього користувач зможе обрати форму надання інформації. Наприклад, повідомлення може бути надіслане до електронного кабінету. У ньому буде зазначена інформація про виплачені доходи та утримані податки, яку можна переглянути, зберегти або роздрукувати.
Джерело: sud.ua