Національна комісія з регулювання у сфері енергетики буде проводити моніторинг показників якості послуг у сфері теплопостачання за трьома критеріями.
Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг вперше запроваджує моніторинг показників якості у сфері теплопостачання. Відповідне рішення було прийнято на засіданні Комісії в п’ятницю, інформує UkrMedia.
Це дозволить НКРЕКП отримувати інформацію про показники якості теплопостачання за трьома напрямками :
- безперервність теплопостачання,
- якість теплоносія,
- комерційна якість надання послуг.
Крім того запровадження моніторингу повинно дозволити регулятору інформувати споживачів і всі зацікавлені сторони про показники якості послуг з теплопостачання і в перспективі враховувати показники якості послуг при встановленні тарифів ліцензіатів у сфері теплопостачання.
НКРЕКП здійснює державне регулювання діяльності суб’єктів природних монополій в електроенергетиці, теплопостачанні, нафтогазовому комплексі, централізованому водопостачанні та водовідведенні, переробки і захоронення побутових відходів, а також забезпечує проведення цінової і тарифної політики в цих сферах.
Запровадження моніторингу дозволить регулятору:
- вже зараз – інформувати споживачів і всі зацікавлені сторони про показники якості послуг з теплопостачання ліцензіатів Комісії;
- у перспективі – враховувати показники якості послуг при встановленні тарифів ліцензіатів у сфері теплопостачання.
Проект форм звітності буде опублікований на сайті НКРЕКП для отримання зауважень і пропозицій від усіх зацікавлених сторін, і подальшого їх публічного обговорювання.
При введенні моніторингу показників якості надання послуг у сфері теплопостачання був використаний накопичений досвід Комісії з моніторингу і регулювання якості послуг у сфері електропостачання (здійснюється з 2006 року), газопостачання (з 2017 року), у сферах централізованого водопостачання та водовідведення (з 2017 року).