Оформити житлову субсидію можна online – на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Алгоритм дій наступний:
- Заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, натискаємо кнопку “Вхід”.
- Авторизуємось за допомогою кваліфікованого електронного підпису: вказуємо назву акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, завантажуємо файл ключа та вводимо пароль.
- В особистому кабінеті заходимо в розділ “Комунікації з ПФУ” та обираємо пункт меню “Заява на житлову субсидію чи пільгу”.
- Перед формуванням заяви готуємо скановані копії необхідних документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку “Продовжити”.
- У вікні, що відкриється, обираємо опцію “Заява про призначення та надання житлової субсидії”.
- Заповнюємо онлайн-форму заяви про призначення та надання житлової субсидії (вказуємо загальну інформацію про особу, яка подає заяву, вносимо її паспортні та адресні дані, вказуємо спосіб виплати субсидії).
- Додаємо відомості про житлово-комунальні послуги, які отримує домогосподарство.
- Зазначаємо адресу реєстрації/фактичного проживання.
- Додаємо дані про членів домогосподарства та членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства.
- Вносимо відомості про доходи та витрати членів домогосподарства (з урахуванням яких буде автоматично сформовано декларацію).
- Додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку “Додати файл”.
- Натискаємо кнопку “Сформувати заяву”, розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту/коректність заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, переходимо до фінального кроку.
- Перевіряємо дані сформованих заяви та декларації, накладаємо на документи цифровий підпис та надсилаємо до Пенсійного фонду.
- З результатом щодо прийнятого рішення про призначення житлової субсидії можна ознайомитись в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.
Детальніше за посиланням.
Фото ілюстрове
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram