У Неділю М’ясопусну Церква пропонує своїм вірним розмислити про Страшний суд і Друге Пришестя Ісуса Христа (Мф.25:31-46).
Ми знаємо про судову систему нашої держави, яку треба реформувати і звільнити від корупції. Ми знаємо про судові системи інших держав, які теж не досконалі по відношенню до істини чи правди. І виходить так, що у кожному судовому процесі, у кожного учасника судового процесу є своя суб’єктивна правда. І ми так само уявляємо Суд Божий, де Бог – Суддя, сатана – прокурор, Ісус Христос – адвокат, а наша душа – підсудний. Але Божий суд не такий, і Божа правда немає нічого спільного з людською. Сьогодні людська правда спотворилася різноманітними законами і їх застосуванням на практиці, або ігноруванням законів на користь іншого. Але є інший закон – Божий, є інша істина – не людська, а євангельська. Цей закон, ця істина є незаперечними і обов’язковими для людини, аби людина спаслася, не загинула.
Спаситель Христос в Євангелії від Матфея говорить, що необхідно для людського спасіння. Христос не говорить про піст, молитви, чи що про якісь обряди. Він говорить, що коли хтось з наших ближніх голодний, ми його повинні нагодувати, спраглого напоїти, подорожнього прийняти, нагого одягти, недужого і ув’язненого відвідати. Ось що на справді потрібне для спасіння – турбота про того, хто з нами поряд. Неважливо те, коли ти не їси їжі тваринного походження, а сам як тварина з’їдаєш іншого словами, і діла недостойні. Такі вчинки поставлять людину не праворуч, а ліворуч Бога, і таким буде сказано: ідіть на вічні муки.
Наші земні суди часто виправдовують зло і засуджують правду. На Божому Суді буде явлена Божественна справедливість, і, якщо через людський суд можуть постраждати невинні, і нехтуватися справедливість і правда, то останній Суд Бога остаточно зупинить, осудить і покарає зло, а самі праведні унаслідують життя вічне, життя з Богом.