У Києві в одному з магазинів мобільного оператора «Київстар» при покупці ексклюзивного номера співробітник компанії надав клієнтові невірний номер телефону для поповнення, у зв’язку з чим 3000 гривень зараховані на рахунок іншого абонента. Про це «Журналісту» повідомила безпосередньо Катерина, з якою сталася дана ситуація.
При розгляді співробітники магазину запропонували оформити заяву на повернення коштів і пообіцяли оперативно інформувати про розгляд ситуації в компанії. Але через кілька днів на зв’язок з клієнтом так ніхто і не вийшов. При спробі додзвонитися на сервісний номер оператори давали стандартні відповіді: «Розбираємося, чекайте, Вам зателефонують».
У коментарі виданню «Журналіст» Катерина розповіла, яким чином потрапила в цю неприємну ситуацію:
«Я ЗНАХОДИЛАСЯ В ТЦ« SMART PLAZA », ДЕ ВИРІШИЛА ЗАЙТИ В« КИЇВСТАР »З МЕТОЮ ВИБРАТИ І ПРИДБАТИ МОБІЛЬНИЙ НОМЕР. ВИБРАЛА НОМЕР, ЦІНА ЯКОГО СТАНОВИТЬ 3000 ГРН. СПІВРОБІТНИК СКАЗАВ, ЩО ПО ПРОЦЕДУРІ Я ЗОБОВ’ЯЗАНА ЙОГО СПЛАТИТИ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛ І НАПИСАВ МЕНІ НОМЕР, НА ЯКИЙ НЕОБХІДНО ЗДІЙСНИТИ ОПЛАТУ. ПІСЛЯ ТОГО, ЯК Я оплати через ТЕРМІНАЛ ВКАЗАНУ СУМУ У РОЗМІРІ 3000 грн ПОВЕРНУЛАСЯ ЗА НОМЕРОМ, СПІВРОБІТНИК МЕНІ СКАЗАВ, ЩО ЦЕЙ НОМЕР НЕВІРНИЙ, і ВІН ПОМИЛИВСЯ. ЗАПРОПОНУВАЛИ ОФОРМИТИ ЗАЯВУ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, ЩО Я І ЗРОБИЛА, АЛЕ ЧЕРЕЗ 5 ДНІВ НІЯКОЇ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ З БОКУ КОМПАНІЇ В РОЗГЛЯДІ ЦІЄЇ СИТУАЦІЇ Я НЕ ПОБАЧИЛА. ПРИКРО ТАКЕ СТАВЛЕННЯ, АДЖЕ НЕ МАЛЕНЬКА СУМА, І НЕВІДОМО, ЧИ ВИПАДОК ОДИНИЧНИЙ ЧИ СТАНДАРТНА ПРАКТИКА В ТАКИХ СИТУАЦІЯХ. СЬОГОДНІ Я ОТРИМАЛА ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ТЕ, ЩО ТЕРМІН РОЗГЛЯДУ МОЄЇ ЗАЯВКИ ЗНОВУ ПЕРЕНОСИТЬСЯ, ДУМАЮ, ЩО КОМПАНІЯ «КИЇВСТАР» СВІДОМО ПЕРЕНОСИТЬ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПИТАННЯ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ПІСЛЯ ІНЦИДЕНТУ ПРОЙШОВ ЧАС, НЕОБХІДНА ДЛЯ ЗВЕРНЕННЯ В СЛУЖБУ СПОЖИВАЧІВ З СКАРГОЮ НА РОБОТУ СПІВРОБІТНИКІВ ОПЕРАТОРА МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ПРО ПОМИЛКУ», – ПОЯСНИЛА КАТЕРИНА.