“Період адаптації до нових правил гри для сімейної медицини завершується”, – сказав голова Національної служби здоров’я України А. Віленський в інтерв’ю LIGA.Life.
Він додав, що Національна служба здоров’я, яка є стороною договору на боці пацієнта, починає проводити активний моніторинг як цифровими інструментами (через аналіз статистику і моделі поведінки), так і виїздом на місце.
Адже є лікарі, які “дотримуються усіх правил і надають усі послуги за договором”. Але є й ті, які отримали “підвищену вдвічі-втричі зарплатню, але обсяг послуг, ставлення до пацієнта не змінилося”.
“Перші організовані візити були подекуди шоком для закладів, вони були здивовані, що все видно. Коли ми приїжджаємо, а безбар’єрного входу для пацієнтів немає. Він має бачити усю інформацію на видному місці, щоб зрозуміти, який графік роботи медзакладу, а цього немає. Меддопомога не надається безперервно, а годину на день, бо лікар так вирішив. І ми не говоримо зараз про медичні речі, поки що – про організаційні“, – розповів голова НСЗУ.
“Тому є інші інструменти, зафіксовані в договорі: план виявлення і усунення недоліків, штрафні санкції, якщо недоліки не усунули. Це кропітка робота, але ми готові. І готові публікувати цю інформацію, щоб люди були в курсі того, що насправді відбувається”, – додав очільник НСЗУ.
Цьогоріч тарифи на обслуговування українців сімейними лікарями залишаться фактично без змін (перерахували лише на індекс інфляції).
Джерело: health.24tv.ua