Кожна людина має схильність до досліджень. Ми постійно сумніваємося, знаходимо нові варіанти вирішення проблем, намагаємося зробити своє життя максимально комфортним. І саме завдяки геніям науки, дослідникам та винахідникам ми живемо у такому розвиненому світі.
Погодьтесь, що усі діти – мрійники і винахідники. Пізнаючи світ, вони прагнуть зрозуміти його закони та правила, дізнатися якомога більше про всі його складники, властивості, характеристики.
Для того, щоб першачки ЗОШ № 15 змогли максимально розкрити свій дослідницький потенціал, 14 березня, у день народження Альберта Ейнштейна STEM-заняття на тему «Фізик-мрійник, що пізнав радість бачити й розуміти» в гуртку LEGO-конструювання пройшли по-науковому цікаво та дотепно. Спочатку майбутні науковці-дослідники із захопленням переглянули пізнавальний мультфільм про видатного вченого та його внесок у розвиток науки. Дізнавшись про те, як у дитинстві Ейнштейна на досліди та винахідництво надихнув звичайний компас, діти теж завзято взялися експериментувати з цим приладом, створивши його модель з LEGO. Надзвичайну цікавість в дітей викликало порівняння роботи туристичного компасу з саморобним, які вони змайстрували за допомогою магнітів, голок, LEGO-чоловічків та ємності з водою. Завдяки таким експериментам першачки-гуртківці змогли на власні очі побачити, що таке дослідницька робота, й, напевно, трохи відчути себе майбутніми “ейнштейнами”. А завдання педагогів – стимулювати розвиток винахідливості та креативності дитини, популяризувати досягнення світової та вітчизняної науки, всіляко підтримувати маленьких дослідників у наукових пошуках.
Наталія Яременко методист СЮТ