Десятки тисяч гривень «зависають у повітрі» через неможливість ідентифікувати платежі і знайти абонентів, які їх зробили. Так, за шість місяців 2020 року жителі Чернігівської області через неуважність загубили майже 160 тисяч гривень.
Про це Високому Валу повідомили в пресслужбі ТОВ «Чернігівгаззбут».
Це трапляється, загалом, через дві основні причини, стверджують у пресслужбі, зокрема:
– у графі «коментар до платежу» зазначають лише прізвище платника, але немає ні його адреси, ні номера особового рахунку. Такі платежі залишаються в розділі «неідентифікованих»;
– помилки при заповненні, коли схибивши на одну цифру в номері розрахункового або особового рахунку клієнт відправляє гроші не туди, куди планував.
«Надважливо прискіпливо звіряти дані, вказані у квитанції та банківському чеку, не відходячи від каси. Якщо клієнт сплачує через інтернет-банкінг за давно створеним шаблоном, то має перевірити, чи всі поля заповнені коректно», — розповідає начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут» Ірина Антоненко.
Якщо ж гроші на рахунок так і не втрапили, то споживачеві необхідно звернутися до ТОВ «Чернігівгаз Збут» із письмовою заявою про пошук коштів, до якої потрібно додати копію банківського чеку. Якщо клієнт помітив помилку в банку чи на пошті, писати заяву про повернення помилково зарахованих коштів потрібно в самій фінустанові.
Джерело: Високий Вал
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram.