Питання заборгованості споживачів за спожиті теплову енергію та відповідні комунальні послуги є одним із проблемних, особливо в умовах підготовки підприємств теплопостачання до опалювального періоду 2022/2023 рр.
Наразі оплата споживачів є основним джерелом надходжень підприємств житлово–комунального господарства, що дозволяє здійснювати цим підприємствам виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті енергоносії , закупляти паливно-мастильні матеріали та засоби для знезараження та очистки питної води. Погашення значного обсягу боргів населення за послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води до початку опалювального періоду 2022/2023 рр. є запорукою належного його проходження та виконання теплопостачальними підприємствами своїх зобов`язань, у тому числі в частині розрахунків за природній газ з постачальником.
За інформацією ТОВ «НіжинТеплоМережі» заборгованість населення за спожиті послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води станом на 01.07.2022 року складає 33,1 млн.грн.
Оплатити за комунальні послуги можливо за допомогою онлайн сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи: «Ощад24», «Приват24», та інші). Користуючись онлайн-сервісами, ви зможете уникнути скупчення людей та черг задля вашої безпеки. Просимо з порозумінням віднестися до сплати за надані комунальні послуги своєчасно та в повному обсязі, дбаючи про існуючу інфраструктуру міста.
Відділ економіки та інвестиційної діяльності Ніжинської міської ради
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram