Сім’ям, які не встигли оформити житлову субсидію до початку опалювального сезону, Уряд компенсує всі витрати на комунальні послуги. Навіть якщо документи буде подано у листопаді чи грудні, повідомляє Чернігівська ОДА.
Незалежно від виду опалення – централізоване теплопостачання чи індивідуальне газове або електричне опалення – у разі надходження заяви про призначення субсидії, наприклад у грудні, безповоротна допомога Уряду буде призначена з початку опалювального сезону.
Тобто держава відшкодує комунальні витрати родини за два місяці. Це гарантовано Постановою Кабінету Міністрів № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».
Крім того, якщо житлову субсидію на новий 2019 рік вам уже призначено, то в жовтні управління соціального захисту автоматично розрахують її розмір на зиму. Це у листопаді-грудні буде відображено у реєстрі субсидіантів, який працює з літа цього року.
Якщо хтось ще не встиг оформити допомогу держави щодо сплати комунальних послуг, то він має змогу зробити це у будь-який зручний для себе час. Механізм оформлення житлових субсидій простий. Для отримання державної допомоги щодо сплати житлово-комунальних послуг необхідно заповнити лише Заяву та Декларацію про доходи. Жодних інших документів не потрібно.
Готові документи можна самостійно подати до місцевих управлінь праці та соціальної політики, сільських і селищних рад; надіслати рекомендованим листом до органів соціального захисту населення за місцем проживання; відправити через Інтернет (заповнити заяву та декларацію можна на сайті).
Протягом кількох тижнів з моменту отримання документів соціальна установа письмово повідомить про рішення з приводу надання допомоги та її розміру. З липня 2018 року розмір своєї субсидії можна дізнатися також на сайті державного підприємства «Інформаційно-обчислювальний центр Мінсоцполітики України».
Якщо вам безпідставно відмовляють, звертайтеся на урядову гарячу лінію за телефоном 15-45. Звернення буде зафіксовано та надіслано відповідним структурам для оперативного реагування.