Наприкінці 2018 року почався процес по розробці бренду та брендбуку міста Ніжина. Його наявність є важливою, адже зараз йде процес децентралізації, і починається жвава боротьба міст за конкурентну спроможність, інвестиції, туристичні напрямки, людський капітал та інші аспекти, що важливі для розвитку міста.
Наразі вже багато міст України знаходяться «на хвилі» розробки брендів, але Ніжин ще не має свого. Тож у нашому місті вирішили «не пасти задніх», і приступили до роботи.
6 лютого у малій залі відбулося перше засідання Оргкомітету з проведення відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку.
Нагадаємо, що наприкінці 2018 року було затверджено Положення про відкритий конкурс, щодо визначення розробника бренда та брендбуку Ніжина. Конкурс буде відкритим і Всеукраїнським. Його проведення відбуватиметься в три етапи.
На першому етапі по місту розмістять сітілайти з запрошенням бажаючих взяти участь. Прийом заявок почнеться з 1 березня. В терміні 30 днів конкурсанти подаватимуть свої заявки.
У конкурсі зможуть взяти усі громадяни України, незалежно від місця проживання або сфери своєї діяльності, агенції чи компанії, що спеціалізуються на брендингу та дизайні. У цих заявках мають бути викладені перші напрацювання – формат логотипу в декількох кольорових рішеннях та його використання на сувенірній продукції, описова частина та слоган.
Після першого етапу відбудеться засідання оргкоміету, де його члени підбиватимуть підсумки першого етапу.
Як же оцінюватимуть роботу?
Кожному члену оргкомітету будуть надані конкурсні пропозиції і вони оцінюватимуть відповідною кількістю балів – максимально 100. Треба зауважити, що критерії оцінювання будуть чітко прописані. У результаті оцінювання буде відібрано 5 конкурсних пропозицій, котрі набрали найбільшу кількість балів. Їх виставлять на Онлайн-голосування, у якому може взяти участь кожен бажаючий.
Після цього сумуватимуть бали Онлайн-голосування, і виходячи з їх результатів та оцінки членів оргкомітету буде відібрано три пропозиції. Це буде завершення другого етапу і початок третього – фінального.
Троє лідерів повинні будуть розробити брендбук з більш широкою гамою кольорів та рішень в об’ємному варіанті, і це знову ж таки будуть оцінювати експерти та учасники Онлайн-голосування.
З переможцем буде заключено договір і він отримає грошову винагороду в 30 000 гривень.
Марина Волинець