У травні стартувала інформаційна кампанія «Ремінь або розтин», яка спонукає українців користуватися ременями безпеки в авто, повідомляє авто 24.
Інформаційна кампанія розроблена в рамках Кампанії «За безпечні дороги» у співпраці з агентством Agama Communications за підтримки Міністерства інформаційної політики України.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір «Ремінь або розтин», зображуючи синець від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Реклама з’явилася на 180 білбордах у Києві, на центральних автодорогах України та у 19 містах і обласних центрах, зокрема у Дніпрі, Одесі, Львові, Кропивницькому, Кривому Розі, Херсоні, Краматорську, Житомирі, Івано-Франківську, Миколаєві, Полтаві, Хмельницькому, Сумах, Луцьку, Тернополі, Рівному, Запоріжжі, Чернігові, Чернівцях.
Нагадаємо, що рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед усіх країн Європи.