*Імідж

Народний депутат України Олександр Кодола звернувся до Уряду аби вжити заходів до наведення порядку в системі енергопостачання. Крім того, він направив запит до “Чернігівобленерго” щоб електропостачальна організація встановила причини перепадів напруги в Ніжині, і здійснила відповідні заходи з метою відшкодування збитків споживачам.

«Шановні колеги, до мене, як до народного депутата, зі своєю бідою звернулися мешканці вулиці Нижньоозерної в м. Ніжині. Тут, 27 червня  стався різкий перепад напруги в електричній мережі, коли максимальна напруга сягнула 420 вольт. Внаслідок чого почала горіти проводка, і люди втратили всі електроприбори, що були приєднані до мережі. Це, фактично сотні домоволодінь, які втратили холодильники, телевізори та іншу побутову техніку. Десятки родин, що жили на цій вулиці, понесли значні збитки і ризикували ще більшим, адже перепад міг призвести до коротких замикань і загорянь у житлових будинках. Найбільше іскрила трансформаторна підстанція, розташована на цій вулиці. Я на той час перебував у Ніжині і того ж вечора зустрівся із жителями Нижньоозерної. Я, як народний депутат звернувся до обленерго та районних електромереж з тим, щоб вони, по-перше, знайшли причину, в результаті чого це сталося і, по-друге, відшкодували збитки споживачам.

Ця проблема є системною не тільки в Ніжині, такі питання мені задають виборці по всім населеним пунктам округу — це 227 населених пунктів. І от коли я постійно, протягом 5 років, зустрічаюся з населенням, ці питання мені задають дуже часто. То напруги немає, то немає взагалі електропостачання. Тобто сьогодні, у 2019 році, у 21 столітті, люди не можуть нормально користуватися благами цивілізації. При тому, вчасно сплачуючи гроші за ці послуги. Тому, сьогодні я це питання хочу підняти на національний рівень і хочу сказати, що електропостачальники, відповідно до правових норм, ст. 57 Закону України “Про ринок електричної енергії”, зобов’язані надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості. А у разі недотримання електропостачальником показників якості послуг, визначених договором електропостачальники зобов’язані здійснити відповідну компенсацію споживачу. Саме тому я сьогодні хочу звернутися в черговий раз до „Чернігівобленерго“, як енергопостачальної компанії, встановити причину перепадів напруги у Ніжині, де стався цей випадок, так і по всім іншим селам. Зокрема це стосується села Монастирище Ічнянського району, села Перемога та Перебудова Ніжинського району, село Переяслівка і нарешті навести порядок.

Так само я хочу звернутися і до Кабінету Міністрів, до Володимира Гройсмана та до міністра енергетики, звернути увагу на цю проблему і вжити заходів для наведення порядку в системі енергопостачання.

Наголошую, що люди не повинні бути заручниками РЕМів і обленерго. Сподіваюся на розуміння.» — заявив Олександр Кодола на брифінгу у Верховній Раді 2 липня.