Гаряча дискусія навколо продажу колії. Що вирішили ніжинські депутати

 

 

 

 

Вже вдруге на засідання сесії Ніжинської міської ради виносилось питання щодо передачі у приватизацію «Баришівській зерновій компанії», шляхом викупу, колію, що приносять Ніжину 150 000 грн щорічно.
Повідомляє сайт “Нежатин”
Попередньо на засіданні комісії з питань законності, цей проект рішення спровокував дискусію. Адже, з одного боку, підприємство забезпечує робочими місцями ніжинців, розвиває свою галузь в нашому місті, сплачує податки до міського бюджету і здійснює поліпшення орендованого майна. Але віддати у приватизацію колії – означає втратити щорічні надходження до бюджету міста в сумі 150 000 грн. В той час від приватизації місто отримає близько 300 000 грн одноразово.

На засіданні сесії 29 серпня депутати вкотре розпочали активне обговорення, але дійти до спільної думки так і не змогли. Голова комісії по законності Олег Щербак висловився проти такого кроку:

«Ми можемо піти на зустріч інвестору, зменшивши оренду плату, якщо підприємству невигідно сплачувати 150 000 на рік. Але ж, якщо продамо, то в кінці-кінців дійдемо до того, що депутатам нічим буде управляти. Ми говоримо про те, що не маємо можливості збільшувати бюджет, і робимо ще один крок, аби втратити надходження до нього. Давайте не продавати стратегічний об’єкт».

«З таким відношенням інвестор не захоче до нас йти. Ця компанія працює чесно і їй потрібно дати можливість так працювати далі», – заперечив міський голова Анатолій Лінник.

Костянтин Смалій також висловився на підтримку підприємства: «Це єдина компанія, яка сплатила найбільше коштів пайової участі, яка відкрито показує все, що хоче зробити, не вигадуючи схем. Раніше була занедбана частина колії, якою ми не займались. Прийшов інвестор, привів колії до ладу, готовий розширюватись і давати людям робочі місця. Даймо можливість їм розвиватись далі».

Секретар міської ради Валерій Салогуб у свою чергу зауважив, що недоречно «обрубувати» доступ до інвестиційної території, адже дороги та комунікації це основа розвитку промислових територій. Місто має допомагати підприємствам і підтримувати їх, але для цього є інші шляхи.

Представник «Баришівської зернової компанії», який був присутній на сесії зазначив, що підприємство за рік робить інвестування в міста та села, на території яких знаходяться філії підприємства близько 10 млн грн. «Коли ми звертались щодо оренди даних колії, вони не були на балансі міста та не значилась на балансі «Укрзалізниці». Ми зі свого боку доклали зусиль, щоб передати колії на баланс місту, і щоб воно отримували дотації й кошти. Можна сказати, що з нуля отримали щось», – прокоментував представник компанії.

У ході голосування лише 12 депутатів підтримали дане рішення, чого було недостатньо для його прийняття.

На голосування також була поставлена пропозиція наддати можливість викупити колії за вартість, в яку не враховано суму покращення майна. Орієнтовно йде мова про близько 2 млн грн. Остаточне рішення по вартості дасть експертна грошова оцінка.

За таку пропозицію проголосувало 20 депутатів.

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь