У Кабміні запланували за 6-9 місяців перевести документи, які стосуються кадрових питань, в електронний формат.
“Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 мільйонів гривень щороку”, – написав у Facebook міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
За його словами, уряд запланував перевести в електронний вигляд подачу документів на прийом на роботу або на конкурси.
“Весь обіг, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень – у цифру. У цифру потрібно також перевести архів. Закони, які зобов’язують зберігати паперові справи 75 років, мають залишитися в минулому столітті. Блок-схеми, за якими документи “ходять” по кабінетах, спростимо і скоротимо в 3-4 рази”, – наголосив він.
Треба зосередитися на створенні єдиного реєстру держслужбовців, додав Дубілет. Владі доведеться змінити кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ з особливою увагою до кібербезпеки.
Дмитро Дубілет доручив припинити закупівлю урядом паперу для блокнотів. Про це він повідомив Instagram. За його словами, Кабмін у режимі нон-стоп займається виробництвом різних блокнотів. Деякі з них – із золотим тисненням. Зазвичай це марна трата грошей навіть для приватних компаній. Треба припинити закупівлі чого-небудь, крім паперу А4 і А5.
Джерело: gazeta.ua