Кабінет міністрів на засіданні 30 вересня затвердив план заходів щодо підвищення якості мобільного зв’язку та скорочення кількості скарг споживачів на відповідні телекомпослуги. Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
Це має на увазі впровадження європейських підходів інформування користувачів щодо рівня якості голосового зв’язку, SMS-повідомлень і мобільного доступу до інтернету, йдеться в супровідній записці до проекту розпорядження.
«Мова йде про імплемментаціі європейських підходів по відношенню до якості мобільного зв’язку та електронних комунікаційних послуг. Частиною цього плану стануть положення, які дозволять в подальшому впроваджувати в Україні технологію 5G », – підкреслив прем’єр-міністр Денис Шмигаль.
Згідно з постановою, в I кварталі 2021 року планується затвердження оновленого переліку показників якості зв’язку та їх граничні нормованих рівнів. Норми будуть діяти для послуг голосової телефонії, текстових повідомлень (SMS) і доступу до Інтернету в мережах рухомого (мобільного) зв’язку.
Перелік буде доповнено такими показниками:
- середня швидкість передачі / прийому даних;
- час затримки між пакетами відправлення і приймання;
- варіація затримки пакетів;
- втрата пакетів;
- час очікування відповіді фахівця служби інформаційно – довідкового обслуговування оператора телекомунікацій (Починаючи з моменту свідомого вибору абонента) з встановленням граничних нормованих рівнів.
У наступні два роки (2021-2022) також планується прийняття національних стандартів методом перекладу, які відповідають європейським стандартам ETSI, необхідним для забезпечення впровадження технологій UMTS / LTE і технології 5G.
Минулого тижня Кабмін прийняв постанову, згідно з яким телеком-регулятор зобов’язаний оприлюднити офіційну інформацію про покриття інтернетом і кількості абонентів у операторів.