У понеділок, 22 березня, у ході оперативної наради при міському голові секретар міської ради Юрій Хоменко повідомив про запровадження в місті єдиного номера для звернення громадян.
Журналістам mynizhyn пан Юрій розповів, що це дуже зручна опція, адже більше не буде окремих номерів для кожного управління та відділу – єдиний номер запам’ятають всі!
Також це можливість оперативного переключення на всі управління і комунальні підприємства Ніжина.
Серед інших опцій, які планується запровадити, це автовідповідач, який допоможе орієнтуватись і зможе надати важливу інформацію; запис розмов, що поліпшить якість спілкування і надання послуг; це цифровий зв’язок нового рівня; можливість приймати робочі дзвінки з будь-якої точки України; це вивчення трафіку в місті.
Послугу планують запровадити на базі оператора Київстар. Розраховують, що це буде коштувати навіть дешевше ніж зв’язок який є зараз!
Позаштатний IT-спеціаліст Андрій Кедров зазначив, що послуга може буде дешевшою ніж теперішня плата за послуги телефонії.
Фото ілюстроване
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram