Є скарги? У Ніжинській міській лікарні запрацює телефон довіри

 

 

 

 

Ніжинська громада є учасником програми DOBRE. Влітку цього року, в рамках цієї програми, з метою виявлення переваг та недоліків у життєдіяльності громаді, експерти DOBRE проводили опитування по всій Ніжинській ТГ. Таким чином було опитано близько 400 осіб різного віку. Завдяки опитуванню щодо того, що найбільше турбує ніжинців у нашому місті, було виявлено, що одна з основних проблем у нашій громаді – це недостатньо якісне надання послуг лікарями, медичним персоналом населенню Ніжинської громади й іноді неввічливе, а подекуди й хамовите ставлення до пацієнтів.

Громада також незадоволена і наявними корупційними схемами, з якими можна зіткнутися у сфері медицини.

Міська влада не може не реагувати на результати проведеного соціального опитування.

“Було прийнято рішення – створити телефон довіри, щоб пацієнти могли, разом із владою, боротися з корупцією та вимагати ввічливого ставлення до себе”, – зазначила заступник міського голови Ірина Грозенко.

Радник міського голови, депутат міської ради  Сергій Охонько підкреслив, що такий телефон довіри має бути у всіх палатах міської лікарні та кабінетах лікарів, щоб максимальна кількість людей знали, що в разі спонукання до корупційних дій, чи хамства з боку працівників охорони здоровя, вони мають право телефонувати і отримати підтримку з боку міської влади.

У кожній палаті міськлікарні буде розміщено плакати з вказаним номером телефону.

Телефон, куди надходитимуть дзвінки, буде розміщено у приймальні  міськвиконкому. Усі скарги, порушення, пропозиції та побажання фіксуватимуться,  по них буде проводено перевірки і застосовано відповідні стягнення, якщо дане порушення медичним працівником буде підтверджено.

Телефон довіри запрацює вже з наступного тижня.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь