“Потекла” каналізація: що важливо знати, щоб вчасно усунути проблему, а не витрачати час на сварки

 

 

 

 

Сьогодні, 22 лютого, до редакції “Нежатину” звернулись ніжинці із проблемою, яка вже довгий час турбує жителів багатокрартирного будинку по вул. Об`їжджа.

Проблема спіткала мешканців й сьогодні, близько 11 ранку на першому поверсі п`ятиповерхівки потекла каналізація.

Жителі зауважують, що ця неприємність сталась через те, що труби старі й з часом вони забиваються, тому потребують заміни. На цьому вони й наголосили аварійній бригаді, яка приїхала на виклик.

Через борги по будинку за комунальні послуги трубу не замінюють” – говорить мешканка будинку.

Що ж робити ніжинцям, які стали заручниками ситуації? Адже каналізація тече лиш на першому поверсі, а його жителі справно платять по квитанціям.

За коментарем ми звернулись до директра компанії, яка обслуговувє цей будинок, КП “СЄЗ” Владислава Кормана.

Очільник підприємства заперечує можливість того, що мешканцям відмовляють в усуненні аварійної ситуції. І запевняє, що підприємство систематично проводить заміну труб, й не розділяє абонентів на боржників чи не боржинів, адже від цього залежить життєзабезпечення людей.

Якщо говорити зокрема по цьому будинку. То я спілкувався з бригадою і вони наголосили, що труба ще придатна для експлуатації й не потребує заміни. Але якщо мешканці вважають інакше ми можемо її замінити.

“Нежатин” дізнався у Владислава Адольфовича аргоритм дій, у разі виникнення подібної ситуації:

  1. Зателефонувати до обслуговуючої компанії та повідомити про аварію;
  2. Дочекатись бригаду, яка усуне проблему;
  3. За висновком бригади, яка вирішить чи потребує труба заміни, звернутись до компанії з відповідною заявою.

Важливо, що заяву до підприємства має подавати лише “старша” будинку.

Фото з мережі

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь