Готель та ресторан в Ніжині набирає працівників

 

 

 

 

Мережевий готель Reikartz Ніжин набирає штат фахових працівників.

Управляючий готелю

Прохання звертатися кандидатів, які мають досвід роботи більше 3-х років в управлінні!

Вимоги:

  • Впровадження та контроль дотримання стандартів гостинності.
  • Підбір, навчання, розстановка та контроль персоналу.
  • Управління службами.
  • Взаємодія з гостями та партнерами.
  • Забезпечення функціонування господарських питань.
  • Ведення та надання звітності власникам бізнесу.
  • Організація та збільшення продажів, отримання прибутку з фінансової діяльності.
  • Контроль ефективної роботи ресторану.
  • Робити все необхідне для роботи комплексу.
  • Бажане знання англійської мови (рівень середній та вище).
  • Наявність особистого автомобіля буде перевагою.

Наші очікування:

  • Успішний досвід роботи у готельно-ресторанному бізнесі від 5 років.
  • Комунікабельність, орієнтація на клієнта.
  • Профільна освіта.
  • Комплексне мислення, креативність, націленість на результат, вміння працювати у команді.
  • 2−3 рекомендації з попереднього місця роботи.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну виплату заробітної плати двічі на місяць.
  • Умови оплати + премії залежать від рівня професіоналізму та передбачуваних результатів діяльності кандидата.
  • Графік обговорюється під час співбесіди.

Адміністратор ресепшен (порт’є)

Бажано з досвідом роботи.

Вимоги:

  • Знання української (обов’язково), англійської мови (гарний рівень), знання інших мов вітається.
  • Клієнтоорієнтованість, грамотна мова;
  • Хороші комунікативні навички, активність, позитивність.
  • Відповідальність, знання ПК, сервіо та інших програм СПР.
  • Приємна зовнішність.

Обов’язки:

  • Прийом і розміщення гостей.
  • Контроль порядку в готелі.
  • Взаємодія з іншими готельними службами і їх координація.
  • Вирішення конфліктних ситуацій, надання гостям необхідної інформації.

Покоївки

Основні обов’язки:

  • Генеральні/планові прибирання номерів згідно з загальноприйнятими стандартами прибирання номерного фонду готелю.
  • Комплектація номерів необхідним оснащенням і косметикою.
  • Прибирання житлових поверхів і коридорів.

Працівники Служби Безпеки

Вимоги:

  • З досвідом роботи на аналогічній посаді від 3-х років.
  • Без шкідливих звичок.
  • З відповідальним ставленням до роботи.
  • З вільним володінням ПК.

До посадових обов’язків входить:

  • Охорона готелю, ресторану та території.
  • Контроль в’їзду/виїзду та паркінгу автомобілів.
  • Контроль за переміщенням працівників, відвідувачів на території підприємства.
  • Контроль за винесенням з території матеріальних цінностей.
  • Вирішення конфліктних ситуацій, надання гостям необхідної інформації.

Також запрошуємо на постійну роботу шеф-кухаря та адміністратора ресторанного залу, які сформують команду однодумців для успішної діяльності закладу.

Шеф-кухар

Вимоги:

  • Досвід роботи шеф-кухарем не менше 2-х років.
  • Досвід роботи з персоналом (набір, навчання, контроль).
  • Розробка технологічних та калькуляційних карт, вміння прорахувати собівартість страв.
  • Проведення інвентаризацій.
  • Пунктуальність.
  • Охайне ставлення до інвентарю.
  • Знання та дотримання основних санітарних норм.

Обов’язки :

  • Організація робочого процесу.
  • Управління персоналом.
  • Робота на процесах.
  • Замовлення та облік продукції, прорахунок собівартості.
  • Контроль та проведення інвентаризації.
  • Контроль якості, заготівля та приготування страв.
  • Контроль за технічним станом виробництва та стандартна матеріальна відповідальність.

Умови роботи:

  • Цікава динамічна робота, не стандартний творчий підхід.
  • Індивідуальний підхід до кожного працівника.

Адміністратор залу

Обов’язки:

  • Вести робочу зміну ресторану.
  • Контролювати та мотивувавти роботу персоналу.
  • Створення неповторної атмосфери.
  • Контролювати якість обслуговування.

Вимоги:

  • Досвід роботи адміністратором ресторану від року.
  • Досвід роботи в ресторанах з великим потоком гостей та об’ємом.
  • Вміння ефективно працювати у режимі багатозадачності.
  • Відповідальне ставлення до роботи, гнучкість, привітність.
  • Знання касової дисципліни.
  • Бажано знання англійської мови.
  • Знання стандартів обслуговування, вміння забезпечувати wow-сервіс робота з продажами.
  • Організаторські, комунікативні здібності уважність до деталей; стресостійкість.

Запрошуємо фахівців своєї справи до створення успішної команди готельно-ресторанного комплексу.

Телефонувати з 9.00 по 17.00 за номером 0677399712.

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь