Найбільший в Україні оператор мобільного зв’язку «Київстар» анонсував підвищення вартості тарифів у середньому на 25%. Про це 6 грудня повідомила пресслужба компанії.
Ціни зростають, а якість зв’язку знижується.
Після того, як підвищили тарифи на послуги зв’язку, черги в «Київстар» протягом грудня збільшуються. В основному, це люди похилого віку, які самі не можуть перейти на пільговий тариф. Варіантів небагато.
Мені особисто довелося відстояти годину в черзі, щоб перевести маму на вигідний тариф. Телефон у неї простенький, інтернетом не користується. З чим я зіштовхнулася?
Я взяла її телефон, паспорт і код. Молодий спеціаліст сказала, що потрібна її присутність. Я пояснила, що вона не виходить з дому, їй вже 85 років. Ось її і мій паспорти, її телефон зі мною. Тоді мені відповіли, що потрібна довіреність. На секунду, довіреність в нотаріуса коштує не менше 500 грн.
– Ми не маємо права без власника і діємо згідно статуту, -ввічливо відповіла працівник «Київстару».
Може це і так. Але хто писав той статут, не враховуючи цю категорію людей? Чому пенсіонери, які ледве пересуваються, повинні стояти годинами в чергах? Чому за них це не можуть зробити їхні діти? У нас робиться все для людей чи проти них?
Оплата за тариф у мами підвищилася з 100 до 150 грн, це на 50 відсотків. Поповнила на цю суму, а що робити? Залишити її без зв’язку?
Олена Кресан
Фото ілюстративне
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Приєднуйтесь до нашого Ютуб-каналу та слідкуйте за останніми новинами Ніжинщини