Скоро Ніжин отримає свій бренд, але шлях до цього був досить довгим і багатим на суперечки.
29 листопада відбулось засідання оргкомітету, на якому мали розглянутись результати другого етапу голосування.
Повідомляє сайт НЕЖАТИН
Як вже писалось раніше, не багато ніжинців виявило бажання взяти участь в голосуванні — ЛИШЕ 654 людини. З них 436 зробило це в режимі онлайн, а 218 – через паперовий бланк голосування.
Треба зазначити, що попередньо свою оцінку потенційним брендам поставили члени оргкомітету. Та чи різниться думка експертів з думкою громади? Як виявилось — так. І лише переможець у двох випадках однаковий.
Має відбутись третій етап голосування. І за положенням про конкурс, на останньому етапі має бути вибір між трьома претендентами. Але в даному випадку їх виявилось чотири, адже двоє набрали однакову кількість балів.
Об’єктивним було дане голосування, чи ні, остаточно будуть вирішувати члени оргкомітету 2 грудня, адже 29 листопада не було кворуму, а отже проголосувати за те чи інше рішення не було можливим.
Зокрема депутат Андрій Деркач зауважив, що потрібно проаналізувати учасників голосування: чи дійсно вони вносили свої дані особисто, чи це хтось зробив за них. Як ми вже писали раніше, анкета голосування є дуже недосконалою, адже не потребує підтвердження особистості.
Читати по темі: Розпочалося голосування на визначення розробника бренду та брендбуку міста Ніжина
Так як би там не було, фаворит вже “вимальовується”. І це робота комерційної студії. Звісно, що в професіоналів і підхід професійний. Але питання ось в чому: “Чи варто було оголошувати конкурс серед громади, якщо у будь-якому разі робота агенції буде більш виграшною і їй в результаті буде надана перевага?” Можна було просто замовити розробку бренду і не “дратувати” почуття учасників, яких виявилося більше ніж 20. Проте їх роботи так і не були виставлені на загальний огляд. Тільки наприкінці другого етапу інвестиційний відділ оприлюднив роботи учасників: