Чи ліквідують ніжинські маршрути “11” та “13”, а “39” розділять на два?

 

 

 

 

Обговорення питання проїзду у ніжинському громадському транспорті не припиняється. Рівно тиждень тому виконавчий комітет міськради затвердив “тимчасове” підняття тарифу на проїзд до 5,50 грн. Та відкритим залишається питання оптимізації транспортної мережі. Саме про це говорили 18 жовтня на засідання робочої групи щодо вивчення проблемних питань та розробки правил користування міським пасажирським автомобільним транспортом. Представник ЧНТУ, доцент кафедри економіки Артем Тарасенко представив на розгляд присутніх аналіз завантаженості зупинок на маршрутах, наповненості автобусів, кількість перевезених пасажирів та середню дальність поїздки. Він зазначив, що згідно методики, в години пік заповненість автобусів має складати 80%, але в Ніжині цей показник нижче – 63%, тож оптимізація маршрутів є неминучою, якщо місцевих жителів не задовольняє вартість проїзду. Серед існуючих проблем в цьому питанні Артем Тарасенко вважає тривалий перепочинок водіїв на кінцевих зупинках. Тож був запропонований варіант маршрут “39” на два – “39” та “9”, котрі курсуватимуть окремо на своїх рейсах. Так, наприклад, “39” їздитиме від “Заводської” до “Космонавтів”, а “9” до залізничного вокзалу. Треба скоротити й кількість автобусів на маршруті “39”, де зараз працює 32 транспортні одиниці з інтервалом 3 хв. Якщо залишити 10 автобусів, то інтервал складатиме 6 хвилин, в той час, як на “9” маршруті буде 8 автобусів. Окрім того представник ЧНТУ запропонував розглянути можливість ліквідації маршрутів “11” та “13”, залишивши оптимізований “12”, але поповнити його одиницями транспорту. Якщо ні, то поповнити “11” та “13” маршрути на 2 автобуси, скоротивши маршрут №”12″. Разом з цим зміниться і інтервал руху.

Скоротити на одиниці транспорту з 8 до 6 інститут пропонує й маршрут №14, а маршрут № 7 – із 7 до 5. Що ж до інших, то їх можна залишити без змін, але скорегувати їх графіки.

Якщо вжити цих заходів, то може зменшитися й тариф. Такий прогноз озвучив Артем Тарасенко. оскільки вважає, якщо таким чином скоротиться витратна частина, що є складовою вартості проїзду.

Зазначимо, що, отримавши дані з обстеження пасажиропотоку, ніжинські перевізники вже готують розрахункові матеріали для подачі й публічного обговорення громадськості. Враховуючи те, що нинішній тариф є тимчасовим, його планують підвищити ще після подачі регуляторики. Дана процедура триватиме близько трьох місяців, після чого тариф має змінитись.

 

 

Вам може бути цікаво

  1. Років 60 – маршрут з Космонавтів до вокзалу був “3”. І якщо новий варіант маршрутів буде прийнятий – бажано “3” – так і залишити, а маршрут з Космонавтів – з заїздом на вокзал – і до Заводської назвати “3+9”. До речі – “39” – це “ноу-хау” , або ” вибрик” якогось ніжинського перевізника, що так зекономив 5 см на ” + ” на табличці ! Можете уявити в Києві маршрут “4522” ?

  2. Маразм кріпчае . А ні кому в голову не приходить , що в нас буцімто ринкова економіка і в принципі – яке мае відношення виконком до прватного бізнесу ? Він його регулюе ! А ну тоді все – тушіть свет . Нормального транспорту в нас не буде.

Залишити відповідь