Запрацював чатбот для допомоги вступникам

 

 

 

 

В Міністерстві освіти запустили чатбот для абітурієнтів.

З понеділка, 18 липня 2022 року, відповіді на запитання з приводу вступу до українських закладів вищої, фахової передвищої освіти абітурієнти можуть отримати на сайті МОН. Про це повідомив міністр освіти Сергій Шкарлет, передає Цензор.НЕТ.

За словами міністра, для зручності громадян було створено спеціальний чатбот, де можна знайти відповіді щодо вступної кампанії 2022 року. Над проектом із створення чатбота працювали фахівці МОН та Урядового контактного центру.

Читайте також: МОН оприлюднив кількість бюджетних місць на навчання у 2022 році

Натиснувши на кнопку “Поставити запитання”, що розміщена в правому нижньому куту сайту, вступники можуть розпочати спілкування з консультантами. Консультації надаються фахівцями оперативно, отримати консультацію через сервіс можна з понеділка по четвер (09:00-17:00), а також у п’ятницю (09:00-16:00)

Крім того, дізнатися, як відбувається вступ до закладів освіти та отримати консультацію можна й на консультаційній телефонній лінії “Вступна кампанія 2022 року” (0 800 50-45-70). Якщо ви хочете залишити звернення – напишіть листа на адресу електронної пошти (vstup2022@mon.gov.ua).

Читайте також: В Україні стартувала вступна кампанія-2022: почалася реєстрація електронних кабінетів для випускників 11 класів

На гарячу лінію вже надійшло 1400 дзвінків протягом п’ятнадцяти робочих днів, говорить міністр.

“Попри спричинені повномасштабним вторгненням рф на територію України складнощі, спільними зусиллями робимо все можливе, щоб наші діти здобували якісну українську освіту”, – наголосив Шкарлет.

Нагадаємо, що вступники зможуть подавати заяви до закладів вищої та фахової передвищої освіти в онлайн-режимі з 29 липня. 

censor.net

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на   наш Telegram.

 

 

Вам може бути цікаво

Залишити відповідь